درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11574صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 31 خرداد 1393 - 09:24
نتایج پیمایش: متخصصان روابط عمومی از توییتر بیش از فیسبوک استفاده می کنند
برایان گرین - متخصصان روابط عمومی که در این پیمایش شرکت کردند بیان نمودند که از فیسبوک بیشتر از توییتر به نفع فعالیت های مشتریان خود استفاده می کنند. این نسبت 87.6 در مقابل 85.1 است. بعد از فیسبوک و توییتر، لینکداین و یوتیوب بیشترین کاربرد را میان کارگزاران و متخصصان روابط عمومی داشت.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- به اشتراک گذاری محتوا در سراسر بسترهای متنوع رسانه اجتماعی بخشی از زندگی متخصصان روابط عمومی است. اما همه بسترهای رسانه ای اعتبار برابر ندارند. با وجود محبوبیت میان کاربران، بسترهای اساسی برای متخصصان ارتباطگری که از آن برای مقاصد کسب و کار استفاده می کنند متفاوت است.


با توجه به این امر، پی آر نیوز و سیزن تاملی را در باب «کیفیت رسانه اجتماعی برای متخصصان روابط عمومی» در قالب پیمایش انجام دادند که از میان افراد جامعه ارتباطی انجام شده و طی آن درک می شود که استفاده از کدام بستر رسانه اجتماعی امروز بیشتر صورت می گیرد. و موفقیت این بسترها را نسبت به یکدیگر ارزیابی می کند و به کدام منبع اطلاعاتی بیشتر می توان تکیه می شود.


با یک حاشیه باریک، متخصصان روابط عمومی که در این پیمایش شرکت کردند بیان نمودند که از فیسبوک بیشتر از توییتر به نفع فعالیت های مشتریان خود استفاده می کنند. این نسبت 87.6 در مقابل 85.1 است. بعد از فیسبوک و توییتر، لینکداین و یوتیوب بیشترین کاربرد را میان کارگزاران و متخصصان روابط عمومی داشت. اما میان استفاده از بسترهای رسانه اجتماعی و نرم افزارهای کاربردی افت زیادی وجود دارد که می توانید آن را در نمودار زیر مشاهده کنید.

 



نتایج کامل این پیمایش در اجلاس رسانه اجتماعی که در 3 ژوئن 2014 در نیویورک برگزار می شود ارائه می شود.
می توانید برایان گرین را در توییتر پیگیری کنید: @bwilliamgreene


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/22/pr-news-survey-which-social-media-platforms-do-you-use/?hq_e=el&hq_m=2889637&hq_l=9&hq_v=472ca672b1
 منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد