درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10830صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 29 اردیبهشت 1393 - 12:48
راهی جدید برای متخصصان روابط عمومی در انتشار محتوای موبایل
با آنچه که امروز «طراحی پاسخگو» نامیده می شود، برندها و سازمان ها به آسانی نرم افزارهای موبایل خودشان را بهینه سازی می کنند، بحث هایی در باب تغییراتی در جهت ایجاد یک طرح بندی موبایل که مخاطبان بتوانند تعامل خود را با شرکت حفظ و آن را ادامه دهند، مطرح است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز- با آنچه که امروز «طراحی پاسخگو» نامیده می شود، برندها و سازمان ها به آسانی نرم افزارهای موبایل خودشان را بهینه سازی می کنند، بحث هایی در باب تغییراتی در جهت ایجاد یک طرح بندی موبایل که مخاطبان بتوانند تعامل خود را با شرکت حفظ و آن را ادامه دهند، مطرح است. این موضوع برای همه حرکت ها چالش و در عین حال فرصت محسوب می شود.


بحث با تمرکز بر بهبود ارتباطات موبایلی کمک کرد که انجمن بین المللی روابط عمومی امریکا، کنفرانس بهار خود را به آکادمی مشاوران اختصاص دهد. این کنفرانس در نقطه ای کلیدی در غرب ایالات متحده امریکا، فلوریدا برگزار می شود.


این کنفران با عنوان «آینده موبایل: بهرینه سازی تاکتیک های روابط عمومی برای حوزه گوشی هاش هوشمند» که توسط بن گارت مدیریت می شود. وی رئیس کنفرانس است و همچنین مسئولیت خود را گروه گارت بر عهده دارد. گارت تاکید کرد که همچنان که فناوری موبایل به بلوغ خود نزدیک می شود، متخصصان روابط عمومی نیاز دارند که کوشش مضاعفی را برای طراحی های تلفن همراه و پیام خود انجام دهند. گارت گفت: «این مساله بیشتر از اینکه در ارتباط با مسائل فنی برگردد، به مسائل زیبایی شناسی ربط پیدا می کند.» وی افزود: «چیزی که مهم است اینکه سایت شما چگونه به نظر می رسد و چگونه عمل می کند.»


البته، طراحی سایت بخشی منفک از تلاش های گسترده تر موبایل نیست. گارت از مخفف «POST» استفاده کرد. این مخفف به کارگزاران روابط عمومی برای درک جوانب استراتژی ارتباطات موبایل کمک می کند:
P: این حرف مخفف واژه مردم است. ارزیابی ترکیبات و فعالیت های رسانه اجتماعی توسط آنها انجام می شود.
O: این حرف مخفف مقاصد یا اهداف است. تصمیم بگیرید که سازمان یا برند شما از بستر نرم افزاری موبایل چه درخواست و انتظاری دارد.
S: این حرف مخفف استراتژی است. طراح برای چه روابطی با ترکیبات از طریق تلاش های موبایل شما تغییر می کند.
T: این حرف مخفف پیگیری است. چگونه می توانید موفقیت های خود را نظارت کنید؟
پس از این موارد زمان بودجه بندی برای تلفن همراه می رسد، گارت گفت: « یک سوم بودجه باید به طراحی سایت اختصاص یابد، یک سوم به ساخت مخاطب و تعامل با او و یک سوم نیز به نگهداری، بهینه سازی و نظارت مستمر اختصاص داده شود.»


منبع:

http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/05/a-new-way-for-pr-pros-to-post-mobile-content/?hq_e=el&hq_m=2879172&hq_l=10&hq_v=472ca672b1
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد