درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 13:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
  شیفتگی جمعی
  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد
  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11547صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 30 خرداد 1393 - 04:53
هفت ایده خبری که روزنامه نگاران از متخصصین روابط عمومی می خواهند
نویسنده: استیو گلدشتاین ترجمه : سحر بشارتی راد - در گردهمایی اخیر انجمن روابط عمومی آژانس های تبلیغاتی آمریکا که در نیویورک برگزار شد، سوزان ورانسیا، خبرنگار بخش تبلیغاتی و بازاریابی روزنامه وال استریت، باب سافیان، سردبیر و مدیر عامل انجمن فاست، و لارا پتریکا خبرنگار اخبار یو اس ای تودی، مطالبی را که تمایل دارند متخصصین روابط عمومی به آنها ارایه دهند مطرح نمودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از عمده ترین اشتباهاتی که در هر مذاکره صورت می پذیرد صرفاً توجه به نیازها و نگرانی های شما به جای گوش سپردن به فرد مقابل و درک نیازهای وی می باشد. شما می توانید به زبانی ساده تر این ارتباط پویا را به شکل ارتباط همزیستی بین پژوهشگر روابط عمومی و روزنامه نگار بازگو نمایید. یکی از اشتباهات دیرینه که متخصصین روابط عمومی در این ارتباط مرتکب می شوند توجه به نیازهای یک برند تجاری یا مشتری و عدم توجه به نیازهای منحصر بفرد روزنامه نگاران است.


در گردهمایی اخیر انجمن روابط عمومی آژانس های تبلیغاتی آمریکا که در نیویورک برگزار شد، سوزان ورانسیا، خبرنگار بخش تبلیغاتی و بازاریابی روزنامه وال استریت، باب سافیان، سردبیر و مدیر عامل انجمن فاست، و لارا پتریکا خبرنگار اخبار یو اس ای تودی، مطالبی را که تمایل دارند متخصصین روابط عمومی به آنها ارایه دهند مطرح نمودند.


1- شناخت مصرف کننده: مطالعات در رابطه با رفتار مصرف کننده.


2- جزییات پشت صحنه: به عنوان مثال جزئیاتی در ارتباط با گردهمایی های پیش از ائتلاف– مواردی همچون اینکه افراد چه عنوان کرده اند و یا چه غذایی خورده اند.


3- گرایشات غیرمعمول و غیر عادی


4- علت انتخاب یک موضوع، چیزی که نشان دهنده اندک مطالعات مقدماتی متخصصین روابط عمومی قبل از ارائه موضوع است .


5- مطالبی در ارتباط با آنچه که موثر واقع نشده، و یا موضوعاتی که طبق برنامه ریزی ها پیش نرفته است.


6- اطلاعات محرمانه در ارتباط با چگونگی واکنش شرکت ها نسبت به اخبار مهم.


7- مطالبی که تاکنون جای دیگری دیده نشده است.
 

منبع خبر:
http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/06/05/x-kinds-of-story-ideas-that-reporters-want-from-pr-pros/?hq_e=el&hq_m=2896475&hq_l=10&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  http://www.shara.ir/view/11547/هفت-ایده-خبری-که-روزنامه-نگاران-از-متخصصین-روابط-عمومی-می-خواهند


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد