درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 11:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11199صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 12 خرداد 1393 - 19:28
مدیر کل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت:
شکل گیری نظام پایش رسانه‌ای در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است
در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است نظام پایش رسانه‌ای شکل بگیرد تا انتقادات رسانه‌ای را لحظه‌ای رصد کرده و گزارش‌ها به صورت منظم به دست مدیران ارشد جهت رسیدگی و پاسخ برسد.
  

شکل گیری نظام پایش رسانه‌ای در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهدی قمصریان مدیر کل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دبیرخانه خرسند است که یکی از دستگاه‌هایی که اهتمام ویژه به امر روابط عمومی دارد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و تاکنون مساعدت وزیر ارتباطات شامل تمام دستگاههای اجرایی نیز شده است.

 

وی با اشاره به آیین نامه ابلاغی روشنگری رسانه‌ای در دولت تدبیر و امید افزود: هدف اصلی آیین نامه عبارت از تقویت منابع داخلی در کسب خبر در روابط عمومی‌ها است.

 

قمصریان با اشاره به وجود فضای جدید نقد رسانه‌ای تصریح کرد: با این آیین نامه به دنبال پاسخگویی فعال، کنش روشنگرانه و به روز هستیم.

 

وی با بیان اینکه از این پس ملاک ارزیابی روابط عمومی‌ها، این آیین نامه خواهد بود، عنوان کرد: از اقدامات اصلی در این حوزه، تعامل درست با اصحاب رسانه است که از بروز نارضایتی رسانه‌ها جلوگیری می‌کند.

 

وی با تاکید بر پاسخگویی به موقع و شفاف به تمام سوالات و ابهامات مطرح شده در رسانه‌ها افزود: طبق بررسی ما در دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی دولت، بسیاری از دستگاه‌ها در این زمینه بسیار کند عمل می‌کنند و از این رو، در چارچوب ارزیابی روابط عمومی‌ها مد نظر قرار گرفته و ملاک طبقه بندی دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

 

قمصریان از تعریف و تبیین چارچوب‌های اطلاع رسانی دولت خبر داد و گفت: این نوید را می‌دهم که تهیه پیوست رسانه‌ای پروژه‌های ملی که بند لاینفک بودجه دستگاه‌ها باشد به تحقق نزدیک شده است.

 

وی با تاکید بر داشتن طرح رسانه‌ای، گفت: باید در روابط عمومی‌ها برای پروژه‌های مهم طرح رسانه‌ای داشت و گام به گام آن را اجرا کرد.

 

مدیر کل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، از دیگر مطالبات دولت، تحقق و پیگیری شعارهای دولت برشمرد و افزود: یکی شعارهای دولت، امید است که باید روابط عمومی بستر تقویت گفتمان امید را در جامعه فراهم کند.

 

وی با اشاره به طراحی نظام پاسخ به شبهات گفت: در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است نظام پایش رسانه‌ای شکل بگیرد تا انتقادات رسانه‌ای را لحظه‌ای رصد کرده و گزارش‌ها به صورت منظم به دست مدیران ارشد جهت رسیدگی و پاسخ برسد.

 

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد