درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 01:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11199صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 خرداد 1393 - 08:04
مدیر کل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت:
شکل گیری نظام پایش رسانه‌ای در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است
در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است نظام پایش رسانه‌ای شکل بگیرد تا انتقادات رسانه‌ای را لحظه‌ای رصد کرده و گزارش‌ها به صورت منظم به دست مدیران ارشد جهت رسیدگی و پاسخ برسد.
  

شکل گیری نظام پایش رسانه‌ای در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهدی قمصریان مدیر کل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دبیرخانه خرسند است که یکی از دستگاه‌هایی که اهتمام ویژه به امر روابط عمومی دارد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و تاکنون مساعدت وزیر ارتباطات شامل تمام دستگاههای اجرایی نیز شده است.

 

وی با اشاره به آیین نامه ابلاغی روشنگری رسانه‌ای در دولت تدبیر و امید افزود: هدف اصلی آیین نامه عبارت از تقویت منابع داخلی در کسب خبر در روابط عمومی‌ها است.

 

قمصریان با اشاره به وجود فضای جدید نقد رسانه‌ای تصریح کرد: با این آیین نامه به دنبال پاسخگویی فعال، کنش روشنگرانه و به روز هستیم.

 

وی با بیان اینکه از این پس ملاک ارزیابی روابط عمومی‌ها، این آیین نامه خواهد بود، عنوان کرد: از اقدامات اصلی در این حوزه، تعامل درست با اصحاب رسانه است که از بروز نارضایتی رسانه‌ها جلوگیری می‌کند.

 

وی با تاکید بر پاسخگویی به موقع و شفاف به تمام سوالات و ابهامات مطرح شده در رسانه‌ها افزود: طبق بررسی ما در دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی دولت، بسیاری از دستگاه‌ها در این زمینه بسیار کند عمل می‌کنند و از این رو، در چارچوب ارزیابی روابط عمومی‌ها مد نظر قرار گرفته و ملاک طبقه بندی دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

 

قمصریان از تعریف و تبیین چارچوب‌های اطلاع رسانی دولت خبر داد و گفت: این نوید را می‌دهم که تهیه پیوست رسانه‌ای پروژه‌های ملی که بند لاینفک بودجه دستگاه‌ها باشد به تحقق نزدیک شده است.

 

وی با تاکید بر داشتن طرح رسانه‌ای، گفت: باید در روابط عمومی‌ها برای پروژه‌های مهم طرح رسانه‌ای داشت و گام به گام آن را اجرا کرد.

 

مدیر کل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، از دیگر مطالبات دولت، تحقق و پیگیری شعارهای دولت برشمرد و افزود: یکی شعارهای دولت، امید است که باید روابط عمومی بستر تقویت گفتمان امید را در جامعه فراهم کند.

 

وی با اشاره به طراحی نظام پاسخ به شبهات گفت: در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است نظام پایش رسانه‌ای شکل بگیرد تا انتقادات رسانه‌ای را لحظه‌ای رصد کرده و گزارش‌ها به صورت منظم به دست مدیران ارشد جهت رسیدگی و پاسخ برسد.

 

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد