درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:42   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11199صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 خرداد 1393 - 08:04
مدیر کل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت:
شکل گیری نظام پایش رسانه‌ای در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است
در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است نظام پایش رسانه‌ای شکل بگیرد تا انتقادات رسانه‌ای را لحظه‌ای رصد کرده و گزارش‌ها به صورت منظم به دست مدیران ارشد جهت رسیدگی و پاسخ برسد.
  

شکل گیری نظام پایش رسانه‌ای در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهدی قمصریان مدیر کل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دبیرخانه خرسند است که یکی از دستگاه‌هایی که اهتمام ویژه به امر روابط عمومی دارد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و تاکنون مساعدت وزیر ارتباطات شامل تمام دستگاههای اجرایی نیز شده است.

 

وی با اشاره به آیین نامه ابلاغی روشنگری رسانه‌ای در دولت تدبیر و امید افزود: هدف اصلی آیین نامه عبارت از تقویت منابع داخلی در کسب خبر در روابط عمومی‌ها است.

 

قمصریان با اشاره به وجود فضای جدید نقد رسانه‌ای تصریح کرد: با این آیین نامه به دنبال پاسخگویی فعال، کنش روشنگرانه و به روز هستیم.

 

وی با بیان اینکه از این پس ملاک ارزیابی روابط عمومی‌ها، این آیین نامه خواهد بود، عنوان کرد: از اقدامات اصلی در این حوزه، تعامل درست با اصحاب رسانه است که از بروز نارضایتی رسانه‌ها جلوگیری می‌کند.

 

وی با تاکید بر پاسخگویی به موقع و شفاف به تمام سوالات و ابهامات مطرح شده در رسانه‌ها افزود: طبق بررسی ما در دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی دولت، بسیاری از دستگاه‌ها در این زمینه بسیار کند عمل می‌کنند و از این رو، در چارچوب ارزیابی روابط عمومی‌ها مد نظر قرار گرفته و ملاک طبقه بندی دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

 

قمصریان از تعریف و تبیین چارچوب‌های اطلاع رسانی دولت خبر داد و گفت: این نوید را می‌دهم که تهیه پیوست رسانه‌ای پروژه‌های ملی که بند لاینفک بودجه دستگاه‌ها باشد به تحقق نزدیک شده است.

 

وی با تاکید بر داشتن طرح رسانه‌ای، گفت: باید در روابط عمومی‌ها برای پروژه‌های مهم طرح رسانه‌ای داشت و گام به گام آن را اجرا کرد.

 

مدیر کل دفتر دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، از دیگر مطالبات دولت، تحقق و پیگیری شعارهای دولت برشمرد و افزود: یکی شعارهای دولت، امید است که باید روابط عمومی بستر تقویت گفتمان امید را در جامعه فراهم کند.

 

وی با اشاره به طراحی نظام پاسخ به شبهات گفت: در تمام روابط عمومی‌ها ضروری است نظام پایش رسانه‌ای شکل بگیرد تا انتقادات رسانه‌ای را لحظه‌ای رصد کرده و گزارش‌ها به صورت منظم به دست مدیران ارشد جهت رسیدگی و پاسخ برسد.

 

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد