درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:27   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11080صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 5 خرداد 1393 - 07:55
گفتگوی با بریتنی متخصص حوزه بازاریابی دیجیتال: استراتژی سئو
بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) یکی از تسهیلگران موفقیت در استراتژی بازاریابی دیجیتال است. وقتی وبسایت شما رتبه جستجو کسب می کند، در بالای صفحه نتایج جستجو نشان داده می شود و این یعنی پیشی گرفتن شما از سایر رقبا. در واقع رتبه صفحه به معنای توصیه نامه ای از گوگل یا هر کدام از موتورهای جستجوی دیگر است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ماریبث نیلیز- بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) یکی از تسهیلگران موفقیت در استراتژی بازاریابی دیجیتال است. وقتی وبسایت شما رتبه جستجو کسب می کند، در بالای صفحه نتایج جستجو نشان داده می شود و این یعنی پیشی گرفتن شما از سایر رقبا. در واقع رتبه صفحه به معنای توصیه نامه ای از گوگل یا هر کدام از موتورهای جستجوی دیگر است.


با یک رتبه بالا، موتورهای جستجو به کاربران خود می گویند که شرکت شما در موضوعی که آنها جستجو می کنند مقتدر است.
سئو دقیقا مثل کاری است که برای کسب اقتدار در زندگی واقعی انجام می دهید می باشد. ایجاد یک وبسایت مقتدر به زمان، صبر، شکیبایی و دانش نیاز دارد. بنابراین ما با بریتنی هیدکی مصاحبه کردیم؛ کسی که نزدیک به یک دهه را در حوزه بازاریابی دیجیتال صرف کرده است و به جرات می توان گفت که نه تنها برای ما بلکه برای بسیاری از متخصصان دیگر نیز بریتنی در این حوزه صاحب نظر است.


بریتنی در حوزه های مختلفی تخصص دارد: تبلیغات پولی در موتورهای جستجو (گوگل ادوردز، بینگ، فیسبوک، لینکداین و توییتر)، استراتژی بازاریابی ایمیلی، استراتژی رسانه اجتماعی، و البته در باب سئو. او در شروع کار 75 شرکت از مجموعه فایو-پرسن کار کرده است، در فورچون به بیش از 500 شرکت و افراد زیادی مشاوره داده است. در حال حاضر وی در خیابان کلارک دفتر مشاوره و شرکت بازاریابی دارد که به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می کند به مراحل بعدی کسب و کارشان ارتقا پیدا کنند.


گروه ترجمه شارا: بیشتر افراد درباره سئو شنیده اند و درک می کنند که بر رتبه سایت تاثیر می گذارد. آیا می توانید به بیان ساده توضیح دهید که چطور کار می کند؟
بریتنی هیدکی: سئو مخفف بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. معنای آن این است که شما کارهایی انجام می دهید که گوگل (و سایر موتورهای جستجو) محتوای سایت شما را درک کنند و زمانی که موضوع مرتبط با آن جستجو شدند، سایت شما صدر نشین نتایج جستجو باشد.


آنچه گوگل و سایر موتورهای جستجو دنبال می کنند ترکیبی از محتوای مرتبط در وبسایت شماست که کاربران دقیقا دنبال آن می گردند. اینکه چطور محتوایی را منتشر می کنید، چه تعداد لینک در سایت های دیگر به آن اشاره می کنند (البته سایت های مرتبط با محتوای شما)، همه این ها توسط «الگوریتم مخفی» انجام می شود که موتورهای جستجو علاقه ای به افشای آن ندارند.


اما از نهایت این کارها گوگل می خواهد کاربرانش بتوانند به نتایج مورد نظرشان برسند. بنابراین شما باید تمرکز خود را بر محتوای خود قرار دهید، محتوای با کیفیتی را تولید کنید که مخاطبانتان بهترین تجربه و پاسخ را از سوالاتشان دریافت کنند.


گروه ترجمه شارا: آیا قواعد و دستورالعمل های سئو برای همه موتورهای جستجو کاربرد دارد یا هر موتور جستجو الگوریتم جداگانه ای دارد؟
بریتنی هیدکی: هر موتور جستجو الگوریتم «ویژه» خودش را دارد، اما آنها مشابه هستند. چراکه نهایتا آنها سعی می کنند به کاربر محتوای مرتبط با جستجو را ارائه دهند. همه آنها اهداف مشترکی دارند. آنچه که افراد معمولا از آن صحبت می کنند بهینه سازی برای گوگل است (چراکه آنها بزرگترین سهم بازار جستجو را در اختیار دارند) و شما احتمالا نیاز دارید که برای یاهو و بینگ هم به همان صورت بهینه سازی کنید.


گروه ترجمه شارا: وقتی شما به استخدام یک شرکت در می آیید، عموما برای آنها چه می کنید؟
بریتنی هیدکی: اولین چیزی که ما عموما انجام می دهیم این است که اهداف را شناسایی کنیم و سپس دریابیم که پیش از این برای رسیدن به این اهداف چه کارهایی انجام شده است. این کار به ما در خصوص نقطه نهایی کارمان ایده می دهد. از اینجا، ما دقیقا به عمق ترافیک ارگانیک و پولی شیرجه می زنیم. بر مبنای کلمات کلیدی همچنین می توان ترافیکی را به سمت سایت سرازیر کرد که با اهداف کلمات کلیدی شرکت همخوان است. ما می توانیم تصمیم بگیریم که چگونه سایت را برای بیشترین و بهترین ترافیک بهینه سازی کنیم.


گروه ترجمه شارا: رایج ترین مسائلی که در سئو با آن روبرو هستید، چیست؟
بریتنی هیدکی: برخی اوقات ما در گذشته می دیدیم که شرکت هایی که به نزد ما می آیند از خرید لینک از سایت های مبتذل صحبت می کردند، چراکه از آن طریق می تونستند به پیروزی های سریع برسند. گوگل در سال پیش جریمه هایی را برای سایت های خاطی قرار داد که وبسایت هایی که از آن عدول کنند در رتبه شان جریمه می شوند. بزرگترین چالش این وبسایت ها اکنون این است که باید لینک های بی ارتباط خودشان را از طریق ابزارهای وبمستر پیدا کرده و آنها را حذف کنند. همچنین در ادامه باید به فکر ساخت لینک های جدید باشند. بنابراین نهایتا آنها در خانه اول هستند. وقتی وارد حوزه سئو می شوید، باید فکر کنید «آیا کاری که انجام می دهم برای کاربر نهایی خود است؟» اگر پاسخ منفی است، احتمال بیشتری وجود دارد که گوگل شما را برای آن محتوا مجازات کند. حتی اگر مدت کوتاهی شما را جلو بیاندازد، در نهایت عقب خواهید افتاد.


گروه ترجمه شارا: بدترین اشتباه شرکت ها در خصوص سئوی سایتشان چیست؟
بریتنی هیدکی: من فکر می کنم یکی از بدترین اشتباهاتی که یک شرکت می تواند انجام دهد سات صفحه اصلی کاملا گرافیکی و بدون متن است. در سئو هدف اصلی بیان محتوا به جستجوگر است. اگر تنها از تصویر استفاده کنیم، آنها قادر به درک محتوای آن نخواهند بود و در نتیجه سایت شما در نتایج جستجو دیده نخواهد شد.


منبع: http://www.denverpublicrelations.com/2014/05/creating-search-engine-optimization.html
منبع مرجع:  http://www.shara.ir/view/11080/گفتگوی-عادل-میرشاهی-با-بریتنی-متخصص-حوزه-بازاریابی-دیجیتال:-استراتژی-سئو

گفتگو از: عادل میرشاهی
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد