درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9999صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 فروردین 1393 - 18:02
نگاه و برخورد مدیران خود به جایگاه روابط عمومی
اولین جلسه شورای روابط عمومی ‌های شهرداری قم در سال 93 باحضور مدیر کل روابط عمومی و بین الملل، مشاورین اجرایی و رسانه شهردار، روسای ادارات زیرمجموعه اداره کل روابط عمومی و بین الملل،مدیران و کارشناسان روابط عمومی مناطق، سازمانهای تابعه روز گذشته درسالن همایش‌های شهرداری مرکز برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-در ابتدای جلسه علی حاجی رضا مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه و تبریک سال نو وعرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)از تلاش بی وقفه‌ مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های شهرداری قم در تکریم و گرامیداشت بهار فاطمی تقدیر و قدردانی کرد.

 

حاجی رضا در ادامه با بیان اینکه این جلسه برای ابلاغ و بررسی سیاست‌های کلی روابط عمومی‌ شهرداری قم برگزار شده و هر ماه بطور مستمر ادامه خواهد یافت، گفت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی شهرداری، بهره گیری از ظرفیت ها به منظور گسترش فرهنگ شهروندی و استفاده از خرد جمعی در مدیریت شهری و همچنین انعکاس مطلوب وصحیح خدمات شهروندی به مردم است.


وی با بیان اینکه در دوره‌ی جدید مدیریت شهری رویکرد به روابط عمومی تغییر کرد و  با تحول نگاه به این عرصه مواجه بوده ایم، افزود: شیوه‌های نادرستی در ساختار روابط عمومی در گذشته در شهرداری وجود داشت که با توجه به چارت جدید سعی در آسیب شناسی و اصلاح آن را داشته ایم و این تغییر رویکرد به این موضوع را می توان به طور ملموس دید.


مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم در ادامه با تاکید بر رویکرد تعاملی روابط عمومی های مناطق و سازمان های تابعه شهرداری با مردم اظهار کرد: محصولات تولیدی روابط عمومی شهرداری باید به داخل خانه‌های مردم ورود پیدا کند و نیرو‌های روابط عمومی شهرداری همواره در تعامل با مجامع عمومی مانند مساجد،هیئات مذهبی و دیگر نهاد‌های عمومی باشد.


در ادامه‌ی جلسه ابوالفضل سبزعلیان قائم مقام مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با ارائه‌ی کارنامه‌ی روابط عمومی در سال گذشته گفت: در اواخر سال91با تاکیدات شهردار مبنی بر انعکاس اخبار  و فعالیتهای مرتبط در حوزه‌ی مدیریت شهری، به راه اندازی پایگاه خبری شهر نیوز اقدام کردیم که در حوزه‌ی خبر و اطلاع رسانی دستاورد مهمی برای شهرداری قم محسوب می‌شود.


وی در ادامه با توجه سیاست گذاری روابط عمومی، هدف  از راه اندازی پایگاه خبری شهرنیوز را آموزش نیروهای روابط عمومی اعم از مدیران و کارشناسان ، پوشش خبری فعالیتها و اقدامات مدیریت شهری شهرداری ذکر کرد وافزود : در سال گذشته بیش از 2000مورد تولید خبر و حدود  14500مورد انعکاس خبر  در رسانه های دیداری و شنیداری،مکتوب و فضای مجازی داشته‌ایم.


در ادامه سعید رمضانی مشاور هنری و ارتباطات شهردار قم با توضیحاتی در مورد پیشینه ی روابط عمومی در ایران و جهان ضمن انتقاد از نگاه تقلیل گرایانه نسبت به روابط عمومی در ایران به چیستی روابط عمومی و جایگاه آن پرداخت وگفت: روابط عمومی بخشی از مدیریت سازمان است که هماهنگ کننده امور داخلی و ارتباط سازمان با خارج است.


در ادامه مسئولین روابط عمومی بخش‌های مختلف شهرداری به شرح عملکرد خود و نگاه و برخورد مدیران خود به جایگاه روابط عمومی در سازمان خود پرداختند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد