درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9980صفحه نخست » شنبه، 23 فروردین 1393 - 18:09
نقش و جایگاه روابط عمومی در اصناف
مهدی جمشیدی - مشاور روابط عمومی اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران از عدم توجه اتحادیه های صنفی به جایگاه روابط عمومی انتقاد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حدود نیم قرن از پیدایش روابط عمومی نوین می گذرد، زمانی که شرکت نفت ایران بنیانگذار و طلایه دار این رشته در ایران شد،اما آیا روابط عمومی ها توانسته اند فعالیت مرتبطی با تعاریف روابط عمومی در سازمان خود داشته باشند.

آیا شخصی که در رشته روابط عمومی فارغ التحصیل می شود اعتقاد راسخی به آموخته و رشته خود دارد و یا اینکه سازمانی که روابط عمومی را آئینه تمام نمای خود می داند تا چه اندازه سرمایه انسانی، مالی و اعتقادی را برای آن صرف نموده اند.

متأسفانه روابط عمومی ها نتوانسته اند تا کنون رویکرد مناسب و مشخصی را برای فعالیت خود ترسیم نمایند.

اگر به وظایف سه گانه روابط عمومی، یعنی اطلاع از افکار عمومی، اطلاع از افکار سازمان و برقراری ارتباط بین آن دو توجه کنیم ، خواهیم فهمید که روابط عمومی می بایست ارتباطی دوجانبه داشته باشد.اما آیا اینطور است؟

چرا روابط عمومی ها توجه کمتری به افکار و نیاز مخاطبان دارند؟

اما آنچه مورد بحث می باشد خلاء و عدم توجه اصناف و اتحادیه های صنفی کشور به جایگاه و نقش روابط عمومی هاست. امروزه فروشگاههای زنجیره ای و حتی رستورانها و تالارهای پذیرائی دارای روابط عمومی در مجموعه خود هستند ،چطور می شود که اتحادیه های صنفی که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند و ارتباط مؤثر و قانونمندی را با اعضاء خود که همانا تشکیل دهنده اقشار جامعه هم می باشند، نتوانند از جایگاه و نقش مؤثر روابط عمومی بهرمند باشند.

امید است با تشکیل اتاق اصناف در شهرستان ها و کشور، توجه ویژه ای به نقش و جایگاه روابط عمومی شود و از تجارب فعالان این هنر، بیش از پیش استفاده گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد