درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 05:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9962صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 24 فروردین 1393 - 16:55
سرپرست خبرگزاری پانا استان اصفهان :
روابط‌عمومی الکترونیک را از مدرسه با حضور دانش آموزان آغاز کنیم
سرپرست خبرگزاری پانا استان اصفهان گفت :روابط‌عمومی الکترونیک را از مدرسه با حضور دانش آموزان آغاز کنیم
  

روابط‌عمومی الکترونیک را از مدرسه با حضور دانش آموزان آغاز کنیم

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، زهرا نعمتیان سرپرست خبرگزاری پانا استان اصفهان گفت :اگر بخواهیم در حوزه روابط عمومی پیشرفت اساسی  داشته باشیم باید از دانش آموزان و شروع مدرسه این کار آغاز گردد .
 
وی با اشاره به اهمیت گروه سنی دانش آموزی ،انعطاف پذیری و تربیت پذیری و شکل گیری شخصیت آنان افزود : اگر بخواهیم در حوزه روابط عمومی بصورت گسترده و بصورت غیررسمی پیشرفت اساسی داشته باشیم باید این تربیت را از کودکی و با شروع سن مدرسه آغاز کنیم که شخصیت دانش آموزان از انجا شکل می گیرد .
وی در ادامه افزود: نوع بازی کودکان باهم و شیوه گروه بندی در مدارس بصورت غیررسمی در ارتباطات اجتماعی و تربیت در حیطه داشتن روابط عمومی قوی تاثیر گزاراست .
 
وی در ادامه در زمینه روابط عمومی سنتی و مدورن افزود: شاکله تربیتی روابط عمومی در کودکی و بصورت غیررسمی  و در قالب تشکل هاو گروهها دانش آموزی شکل می گیرد و تربیت مدرن روابط عمومی باید از این سن همراه با آموزشهای دیگر بصورت غیررسمی صورت پذیرد .
وی در ادامه راجع نقش نوجوان دانش آموز در برزورسانی رسانه ها و مطبوعات اشاره کرد و افزود: با تشکیل خبرگزاری پانا از سال 81 به بعد شاهد تغییر و تحولاتی در رسانه ها و حضور جوانان و نوجوانان بصورت گسترده در سایت های خبری بوده ایم که این نشان دهنده  آمادگی و علاقه نوجوان جهت تغییر در نوع ارتباطات و پذیرش نگرش مدرن در زمینه تحول در روابط عمومی به سبک جدید است
نعمتیان افزود: دانش آموزان در حقیقت از فعالیتهای روابط عمومی سنتی خسته و تمایل خود را به روابط عمومی مدرن به شکل های مختلف نشان دادند .
وی در ادامه افزود : وظیفه  امروزتعلیم و تربیت  غیررسمی آنست که به تربیت دانش آموزان در حیطه روابط عمومی  و ایجاد روابط اجتماعی صحیح بپردازد  که این با حضور دانش آموزان در شورای مدارس ،مجلس دانش آموزی ،تشکل ها ی دانش آموزی ،عضویت در خبرگزاری پانا ...امکان پذیر است .
وی در ادامه افزود: امروز نقش تشکل های دانش آموزی در پیشرفت روابط عمومی سازمان ها بارزو به همین جهت باید گام های استواری در زمینه تشکل های دانش آموزی برداشته شود .
وی در ادامه به اهمیت و نقش مدیران و معلمان در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و افزود:  مدیران و معلمان اهل قلم می توانند در شناسایی دانش آموزان در این عرصه نقش اساسی  داشته باشند .

منبع: پانا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد