درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:39   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9962صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 23 فروردین 1393 - 06:07
سرپرست خبرگزاری پانا استان اصفهان :
روابط‌عمومی الکترونیک را از مدرسه با حضور دانش آموزان آغاز کنیم
سرپرست خبرگزاری پانا استان اصفهان گفت :روابط‌عمومی الکترونیک را از مدرسه با حضور دانش آموزان آغاز کنیم
  

روابط‌عمومی الکترونیک را از مدرسه با حضور دانش آموزان آغاز کنیم

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، زهرا نعمتیان سرپرست خبرگزاری پانا استان اصفهان گفت :اگر بخواهیم در حوزه روابط عمومی پیشرفت اساسی  داشته باشیم باید از دانش آموزان و شروع مدرسه این کار آغاز گردد .
 
وی با اشاره به اهمیت گروه سنی دانش آموزی ،انعطاف پذیری و تربیت پذیری و شکل گیری شخصیت آنان افزود : اگر بخواهیم در حوزه روابط عمومی بصورت گسترده و بصورت غیررسمی پیشرفت اساسی داشته باشیم باید این تربیت را از کودکی و با شروع سن مدرسه آغاز کنیم که شخصیت دانش آموزان از انجا شکل می گیرد .
وی در ادامه افزود: نوع بازی کودکان باهم و شیوه گروه بندی در مدارس بصورت غیررسمی در ارتباطات اجتماعی و تربیت در حیطه داشتن روابط عمومی قوی تاثیر گزاراست .
 
وی در ادامه در زمینه روابط عمومی سنتی و مدورن افزود: شاکله تربیتی روابط عمومی در کودکی و بصورت غیررسمی  و در قالب تشکل هاو گروهها دانش آموزی شکل می گیرد و تربیت مدرن روابط عمومی باید از این سن همراه با آموزشهای دیگر بصورت غیررسمی صورت پذیرد .
وی در ادامه راجع نقش نوجوان دانش آموز در برزورسانی رسانه ها و مطبوعات اشاره کرد و افزود: با تشکیل خبرگزاری پانا از سال 81 به بعد شاهد تغییر و تحولاتی در رسانه ها و حضور جوانان و نوجوانان بصورت گسترده در سایت های خبری بوده ایم که این نشان دهنده  آمادگی و علاقه نوجوان جهت تغییر در نوع ارتباطات و پذیرش نگرش مدرن در زمینه تحول در روابط عمومی به سبک جدید است
نعمتیان افزود: دانش آموزان در حقیقت از فعالیتهای روابط عمومی سنتی خسته و تمایل خود را به روابط عمومی مدرن به شکل های مختلف نشان دادند .
وی در ادامه افزود : وظیفه  امروزتعلیم و تربیت  غیررسمی آنست که به تربیت دانش آموزان در حیطه روابط عمومی  و ایجاد روابط اجتماعی صحیح بپردازد  که این با حضور دانش آموزان در شورای مدارس ،مجلس دانش آموزی ،تشکل ها ی دانش آموزی ،عضویت در خبرگزاری پانا ...امکان پذیر است .
وی در ادامه افزود: امروز نقش تشکل های دانش آموزی در پیشرفت روابط عمومی سازمان ها بارزو به همین جهت باید گام های استواری در زمینه تشکل های دانش آموزی برداشته شود .
وی در ادامه به اهمیت و نقش مدیران و معلمان در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و افزود:  مدیران و معلمان اهل قلم می توانند در شناسایی دانش آموزان در این عرصه نقش اساسی  داشته باشند .

منبع: پانا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد