درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 00:32   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9949صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 22 فروردین 1393 - 20:09
چگونه ارتباطگران می توانند ارزیابی صحیحی از روابط عمومی داشته باشند؟
برایان گرین - در اینجا چند معیار برای توجه وجود دارد که توسط کامی هیوز، موسس زوئتیکا، یکی از رسانه های اجتماعی و آژانس های ارتباطات که مقر آن در هوستن است ارائه شده است. گفتنی است شرکت زوئتیکا در کتاب راهنمای رسانه های اجتماعی و روابط عمومی دیجیتال ...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- خروجی رسانه های حرفه ای، که عامل اصلی مدل اعتبار شخص ثالث بوده اند، به فروریختن ادامه دادند در حالی که رسانه دیجیتال به مرکز توجهات تبدیل شده است. در پی این داستان، متخصصان روابط عمومی نه تنها برای ایجاد برندشان از طریق روزنامه نگاری دیجیتال و پخش رسانه های اجتماعی مورد درخواست قرار گرفتند بلکه برای اندازه گیری نتایج حاصل از کارشان نیز سنجیده شدند.

تیم روابط عمومی به سختی می تواند در این زمینه مبهم حرکت کند، و دشوار است که شروع آن را تصویر کرد.


مقیاس های بالقوه بسیار، یا به اصطلاح KPI های هستند که مدیران روابط عمومی و کارگردانان می توانند به عنوان مبنای ارزیابی اثربخشی رسانه اجتماعی و رسانه دیجیتال در خصوص یک برند مورد استفاده قرار دهند.


در اینجا چند معیار برای توجه وجود دارد که توسط کامی هیوز، موسس زوئتیکا، یکی از رسانه های اجتماعی و آژانس های ارتباطات که مقر آن در هوستن است ارائه شده است. گفتنی است شرکت زوئتیکا در کتاب راهنمای رسانه های اجتماعی و روابط عمومی دیجیتال که در شش جلد توسط پی آر نیوز به چاپ رسیده مشارکت کرده است:


• مقایسه هزینه برای سایر روش ها. مقایسه هزینه یک کمپین دیجیتال و کمپینی که سنتی تر است می تواند ارزش مالی استفاده دیجیتال در پیوند میان روش های سنتی تر از قبیل تبلیغات را نشان دهد.


• ارزش معادل طول عمر. اگر ارزش یک راهنما برای سازمانتان را می دانید، و می دانید که چه میزان از هزینه های برآورد شده در عمل مورد استفاده قرار می گیرند، شما می توانید ارزش بخشی (یا تمام) درآمدها را نسبت به هزینه کمپین محاسبه کنید.


• پیگیری چند کانال و کانال های ردیابی درآمد. در تجزیه و تحلیل بخش مدیریت وبسایت شما، داده هایی نشان داده می شوند که کانال هایی که برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده کمک کرده اند را مشخص می کند. اگر کسی یک مقاله روشن کننده (کاغذ سفید) را دانلود کند،در حالیکه مردد است که از بازاریابی ایمیلی استفاده کند یا فروش را کامل کند، شما می توانید تعیین کنید که کدام برنامه ارتباطی او را به آنجا آورده است.


• هزینه برای هر راهنمایی. اگر راهنمایی ها مهم هستند، معمولا در فروش یا بازاریابی برای تعیین میزان هزینه برای بدست آودن نمونه مورد نیاز راهنمایی «گرم» مورد استفاده قرار می گیرند (این کار برای کمک کنندگان، زیاد است).


• همبستگی. با استفاده یک محاسبه ساده در یک صفحه گسترده، شما می توانید کمپینی از فعالیت ها و مقیاس ها در مقابل نتایج کسب کار پیگیری کنید که باید به شما این ایده را بدهد که با هم مرتبط شوید. این یک تاکتیک ارزیابی است که به تلاش کمی نیاز دارد، اما می تواند نتایج بزرگی را به همراه داشته باشد.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/03/27/a-starting-point-for-pr-measurement/?hq_e=el&hq_m=2856071&hq_l=7&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  http://www.shara.ir/view/9949/چگونه-ارتباطگران-می-توانند-ارزیابی-صحیحی-از-روابط-عمومی-داشته-باشند؟


 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد