درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 07:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9931صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 21 فروردین 1393 - 10:38
شارا/ پارادکس رسانه اجتماعی: تعداد لایک ها معنی زیادی ندارند
متیو شوارتز، مترجم: عادل میرشاهی - لایک ها، دنبال کردن ها دو مورد از مقیاس های برتری هستند که متخصصان روابط عمومی برای بررسی نتایج کمپین های رسانه اجتماعی خود به آن نگاه می کنند. متاسفانه، قانون بازده در آن شاخص ها بیش از پیش لگدکوب شده است.
  

پارادکس رسانه اجتماعی: تعداد لایک ها، دنبال کردن ها معنی زیادی ندارند، و اینکه چگونه فایده بیشتری از آن بگیریم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- لایک ها، دنبال کردن ها دو مورد از مقیاس های برتری هستند که متخصصان روابط عمومی برای بررسی نتایج کمپین های رسانه اجتماعی خود به آن نگاه می کنند. متاسفانه، قانون بازده در آن شاخص ها بیش از پیش لگدکوب شده است. همچنان که دون بارتولومیو، متخصص تحقیقات وی پی، دیجیتال و رسانه اجتماعی در کچوم می گوید، این مقیاس ها معنای بسیار کمی دارند، اما هر کسی دوست دارد که تعداد آن بالاتر باشد.


در یک تلاش برای دریافت برخی اطلاعات در خصوص ارزیابی آوای روابط عمومی که اکنون باز است، پی آر نیوز برخی از این ارزیابی های سال را در تالار معرفی برجسته ها معرفی کرد. این کار برای دریافت برداشت هایی از مقیاس رسانه اجتماعی که برندها و سازمان ها با پیگیری آنها شروع می کنند و به دنبال دریافت لایک و دنبال شدن هستند.


برندگان امسال در تالار پی آر نیوز برای ارزیابی میزان شهرت (HOF) در طول سال معرفی می شوند. این برنامه که تا 8 آوریل به طول می انجامد در باشگاه ملی مطبوعات در واشینگتن دی سی برگزار خواهد شد.


در این نوشتار برخی از روش های ارزیابی میزان شهرت (HOF) که به شرکت ها و مشتریان کمک می کند فراتر از لایک ها و تعقیب شدن ها محبوبیت خودشان را ارزیابی کنند ارائه می شود.


1. دون بارتولومیو، ارشد وی پی، محقق رسانه اجتماعی و دیجیتال، کچوم می گوید:
لایک ها و دنبال شدن ها مثال های خوبی از اینکه معیارهای خوبی برای این هستند که به شما می گویند چه کسانی در تعامل با شما قرار گرفته است. آنها معنای کمی دارند، اما هر کسی دوست دارد که تعدادش بالاتر باشد. اکثر برندها و سازمان های مترقی، حداقل های خوبی برای دریافت معیارهای تعامل هستند. مقیاس هایی از قبیل نرخ تعامل، بازتوییت/ دنبال شدن توسط 1000 نفر یا همه گیر شدن. بسیاری از سازمان ها در حال پیش بردن این نتایج به سوی برداشتی هستند که بگوید این نتایج نشان می دهد که ما چه میزان بر نگرش ها، باورها و رفتار افراد اثر گذاشته ایم. پیگیری تبدیل ها، خرد و کلان با تلاش های ترقی خواهانه معمول هستند.


2. پائولین درایر- وات، مدیر اجرایی وی پی، رهبر جهانی، ارزیاب و تحلیلگر در شرکت برلند ادلمن می گوید:
ما نیاز به تغییر زبان خود به زبانی مناسب تر و مرتبط با کسب و کار داریم. این واقعیت است که پیروی کنندگان در اصل هیچ ارزشی ندارند. آنچه مهم است اینکه بتوانید روابطی را برای تعامل با پیروی کنندگان بسازید. به طور فزاینده من شاهد نیازهایی برای مقیاس های تعامل، معیارهای رشد و درکی بهتر از اثرگذاران و نقش آنها هستم. ما باید باهوش تر باشیم و نه تنها بر آنهایی که اثرگذار هستند تمرکز کنیم بلکه همچنین جرقه هایی برای تقویت آنها بزنیم.


3. آنجلا جفری، کارگردان مدیریت، سایلنت اینسایت می گوید:
برندها و سازمان هایی هستند که به خوبی در سطوح تعامل، کیفیت گفتگوها و نفوذ افراد در یادداشت نگاری و وبلاگ نویسی ارزیابی می شوند. بسیار مهم است، آنها بدنبال منابع و ایده ها و حمایت و نهایتا اثرگذاری و ارزش رسانه اجتماعی از طریق سایر شیوه های ارتباطی هستند.
نهایتا، اثر و ارزش رسانه اجتماعی می تواند تنها زمانی را برای مقایسه و بازگشت به عقب اهداف نهایی و نتایج کسب شده تعیین کند.


میزگردی با حضور برندگان جایزه سال ارزیابی روابط عمومی در 31 شماره پی آر نیوز برگزار می شود. می توانید اطلاعات بیشتر در این خصوص را در سایت آن بخوانید.
منبع:http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/03/24/moving-beyond-likes-and-followers-when-measuring-social-media-campaigns/?hq_e=el&hq_m=2856071&hq_l=15&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9931/شارا-پارادکس-رسانه-اجتماعی:-تعداد-لایک-ها-معنی-زیادی-ندارند



 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد