درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 10:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9931صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 21 فروردین 1393 - 10:38
شارا/ پارادکس رسانه اجتماعی: تعداد لایک ها معنی زیادی ندارند
متیو شوارتز، مترجم: عادل میرشاهی - لایک ها، دنبال کردن ها دو مورد از مقیاس های برتری هستند که متخصصان روابط عمومی برای بررسی نتایج کمپین های رسانه اجتماعی خود به آن نگاه می کنند. متاسفانه، قانون بازده در آن شاخص ها بیش از پیش لگدکوب شده است.
  

پارادکس رسانه اجتماعی: تعداد لایک ها، دنبال کردن ها معنی زیادی ندارند، و اینکه چگونه فایده بیشتری از آن بگیریم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- لایک ها، دنبال کردن ها دو مورد از مقیاس های برتری هستند که متخصصان روابط عمومی برای بررسی نتایج کمپین های رسانه اجتماعی خود به آن نگاه می کنند. متاسفانه، قانون بازده در آن شاخص ها بیش از پیش لگدکوب شده است. همچنان که دون بارتولومیو، متخصص تحقیقات وی پی، دیجیتال و رسانه اجتماعی در کچوم می گوید، این مقیاس ها معنای بسیار کمی دارند، اما هر کسی دوست دارد که تعداد آن بالاتر باشد.


در یک تلاش برای دریافت برخی اطلاعات در خصوص ارزیابی آوای روابط عمومی که اکنون باز است، پی آر نیوز برخی از این ارزیابی های سال را در تالار معرفی برجسته ها معرفی کرد. این کار برای دریافت برداشت هایی از مقیاس رسانه اجتماعی که برندها و سازمان ها با پیگیری آنها شروع می کنند و به دنبال دریافت لایک و دنبال شدن هستند.


برندگان امسال در تالار پی آر نیوز برای ارزیابی میزان شهرت (HOF) در طول سال معرفی می شوند. این برنامه که تا 8 آوریل به طول می انجامد در باشگاه ملی مطبوعات در واشینگتن دی سی برگزار خواهد شد.


در این نوشتار برخی از روش های ارزیابی میزان شهرت (HOF) که به شرکت ها و مشتریان کمک می کند فراتر از لایک ها و تعقیب شدن ها محبوبیت خودشان را ارزیابی کنند ارائه می شود.


1. دون بارتولومیو، ارشد وی پی، محقق رسانه اجتماعی و دیجیتال، کچوم می گوید:
لایک ها و دنبال شدن ها مثال های خوبی از اینکه معیارهای خوبی برای این هستند که به شما می گویند چه کسانی در تعامل با شما قرار گرفته است. آنها معنای کمی دارند، اما هر کسی دوست دارد که تعدادش بالاتر باشد. اکثر برندها و سازمان های مترقی، حداقل های خوبی برای دریافت معیارهای تعامل هستند. مقیاس هایی از قبیل نرخ تعامل، بازتوییت/ دنبال شدن توسط 1000 نفر یا همه گیر شدن. بسیاری از سازمان ها در حال پیش بردن این نتایج به سوی برداشتی هستند که بگوید این نتایج نشان می دهد که ما چه میزان بر نگرش ها، باورها و رفتار افراد اثر گذاشته ایم. پیگیری تبدیل ها، خرد و کلان با تلاش های ترقی خواهانه معمول هستند.


2. پائولین درایر- وات، مدیر اجرایی وی پی، رهبر جهانی، ارزیاب و تحلیلگر در شرکت برلند ادلمن می گوید:
ما نیاز به تغییر زبان خود به زبانی مناسب تر و مرتبط با کسب و کار داریم. این واقعیت است که پیروی کنندگان در اصل هیچ ارزشی ندارند. آنچه مهم است اینکه بتوانید روابطی را برای تعامل با پیروی کنندگان بسازید. به طور فزاینده من شاهد نیازهایی برای مقیاس های تعامل، معیارهای رشد و درکی بهتر از اثرگذاران و نقش آنها هستم. ما باید باهوش تر باشیم و نه تنها بر آنهایی که اثرگذار هستند تمرکز کنیم بلکه همچنین جرقه هایی برای تقویت آنها بزنیم.


3. آنجلا جفری، کارگردان مدیریت، سایلنت اینسایت می گوید:
برندها و سازمان هایی هستند که به خوبی در سطوح تعامل، کیفیت گفتگوها و نفوذ افراد در یادداشت نگاری و وبلاگ نویسی ارزیابی می شوند. بسیار مهم است، آنها بدنبال منابع و ایده ها و حمایت و نهایتا اثرگذاری و ارزش رسانه اجتماعی از طریق سایر شیوه های ارتباطی هستند.
نهایتا، اثر و ارزش رسانه اجتماعی می تواند تنها زمانی را برای مقایسه و بازگشت به عقب اهداف نهایی و نتایج کسب شده تعیین کند.


میزگردی با حضور برندگان جایزه سال ارزیابی روابط عمومی در 31 شماره پی آر نیوز برگزار می شود. می توانید اطلاعات بیشتر در این خصوص را در سایت آن بخوانید.
منبع:http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/03/24/moving-beyond-likes-and-followers-when-measuring-social-media-campaigns/?hq_e=el&hq_m=2856071&hq_l=15&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9931/شارا-پارادکس-رسانه-اجتماعی:-تعداد-لایک-ها-معنی-زیادی-ندارند



 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد