درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9891صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 19 فروردین 1393 - 10:08
نقش و اهمیت روابط عمومی در جهانی شدن
الناز محمدی فر - پدیده جهانی شدن یا جهانی سازی یکی از مباحث مهمی است که امروزه در مورد تعریف و پیامدهای آن اختلاف نظر فراوانی وجود دارد که بررسی آثار و نتایج این فرایند بر ابعاد مختلف حیات انسانی از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، توجه خاص اندیشمندان، سیاستمداران و اقتصاددانان را به خود جلب کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پدیده جهانی شدن یا جهانی سازی یکی از مباحث مهمی است که امروزه در مورد تعریف و پیامدهای آن اختلاف نظر فراوانی وجود دارد که بررسی آثار و نتایج این فرایند بر ابعاد مختلف حیات انسانی از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، توجه خاص اندیشمندان، سیاستمداران و اقتصاددانان را به خود جلب کرده است.

 

یکی از موضوعات مهمی که در مورد جهانی شدن مطرح می شود "بحران هویت" بوده که با از بین رفتن مرزهای فرهنگی و تضعیف مرزهای سیاسی و هجوم صنایع فرهنگی بیگانه و عمدتا غربی، هویت اصیل کشورهای اسلامی را مورد تهدید قرار داده است، در این راستا روابط عمومی ها می توانند نقش بسیار مهمی در بازسازی هویت بومی و ایجاد مصونیت در برابر این آفت بزرگ ایفا نماید.


اسلام به عنوان یک هویت مستقل فرهنگی- تاریخی، برخی از جنبه های جهانی شدن را چالشی مهم از جانب جهان مسیحی غرب برای خود می داند و درصدد است در مقابل تاثیرات آن مقاومت کرده و مانع نفوذ آن بر جوامع خود شود. 

 

در این میان می توان با شناسایی ابعاد گوناگون پدیده جهانی شدن و بررسی نقش و جایگاه روابط عمومی اسلامی این موضوع را مورد بحث وکنکاش قرارداد و راهکارهایی را در جهت بهبود وضعیت جهان اسلام و تقویت باورها و ارزش های بومی و اصیل آن برای مقاومت در برابر جنبه های زیانبار جریان جهانی سازی ارائه کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد