درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9888صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 19 فروردین 1393 - 07:16
5 مرحله فعالیت روابط عمومی برای راه اندازی و 4 نباید
بسیاری از کارآفرینان انتظارات غیر واقعی از آنچه روابط عمومی می تواند ارائه کند دارند.» موسسان نیاز دارند انتظارات خود را درباره زمان پیروزی واقع بینانه کنند. کندی اشاره کرد یکی از حلقه های کلیدی که در شروع کمپین روابط عمومی با آن مواجه می شود رسیدگی به سوالاتی است که از طریق رسانه های اجتماعی و پیام های کلیدی مطرح می شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جیمز جنگا، مترجم: عادل میرشاهی(سردبیر شارا)- اگر از یک موسس جنبه هایی از راه اندازی را که در نخستین گام او را می ترساند جویا شوید، احتمالا می گوید: روابط عمومی.


مروجین با تجربه می گویند شروع به اشتراک گذاری اشکالات مشابهی دارد که می توان به آسانی از آن اجتناب کرد. و آنها می گویند با طی کردن چند گام ساده در حین کارهایی که می خواهید شروع کنید پیام ها را بهبود می بخشید و کمپینی می سازید که با سایر استراتژی های سرمایه گذاری همخوان است.


جنیفر فورتنی، رئیس شرکت ارتباطات آبشار می گوید: «تازه کاران روابط عمومی را درک نمی کنند.» وی می افزاید: «اما بیشتر مردم روابط عمومی را درک نمی کنند. والدین من نمی دانند من چه کار می کنم.»


با این حال، فورتنی افزود، تازه کاران بیشتر از شرکت های بزرگ از مزایای روابط عمومی لذت می برند: «با تازه کاران، شما می توانید تاثیر را ملاحظه کنید.»
بلو اسکای در گفتگو با فورتنی و کالین کندی موسس روابط عمومی روشنگر، ران کلاپ استاد روابط عمومی دانشگاه دیپل، مارک مادوس مسئول روابط عمومی پروپلر، جورج دیب قائم مقام مدیر عامل ونچر و آندرو کراس کارگردان ارتباطات شن های روان، توصیه هایی را دریافت کرد که در این نوشتار که در دوبخش تنظیم شده به آنها می پردازیم. در این نوشتار این توصیه ها به کارگزار روابط عمومی کمک می کند که در شروع فعالیت های خود از آسیب ها جلوگیری کرده و راه را برای رسیدن به موفقیت هموار کند.


5 مرحله فعالیت
1. پیش از نیاز پل بسازید. متخصصان (و خبرنگاران) موافق زمانی برای تماس با خبرنگاران و وبلاگ نویسان تجاری هستند که از طریق یک مکالمه خشک و بی احساس یا گزارش خبری رسمی نباشد. کراس می گوید: «تماس های معنی دار با آنها بسازید تا به روابط معنی دار تبدیل شود.» با این کار شما حتی نیاز به معرفی محصولتان ندارید، کندی افزود: «اگر آنها قطعه ای جذاب درباره صنعت شما بنویسند، یادداشتی برایشان بنویسید. در مورد خبرنگاری که در آن سوی خط نشسته در جایگاه یک انسان بیاندیشید.»


2. یک داستان ساده داشته باشید. چطور می توانید شرکت خودتان را به دوستانتان معرفی کنید؟ بهترین تمرکز برای شروع یک داستان از مشتریان می آید، کراس می گوید: «هر بحثی که در فروش با مشتریان، شرکا طنین انداز می شود، می تواند به عنوان یک داستان برای ورود به بازار به مخاطبان بزرگتر ارائه شود.» فورتنی می گوید: راه دیگر تمرکز بر این است که موسسان چرا این شرکت را تاسیس کردند. او گفت: «این چیزی است که کار شما را قانع کننده می کند.»


3. محصولات و سپس ترویج. نتایج رسانه یکی از اجزای پازل بزرگتر هستند، کراس می گوید: «یک تیم بزرگ بازاریابی می تواند این اطمینان را بدهد که مردم حق دارید صدای محصولشان را بشنوند، اما در پایان روز، مسئولیت بزرگ بر روی شانه های موسس شرکت است.» وی تصریح کرد: «محصول باید یک سنگ جامد باشد.» کلاپ گفت: اگر محصول بدی را ارائه می کنید، هرگز بهبود نخواهید یافت.»


4. با برنامه عمل کنید. یک شریک روابط عمومی خوب به موسسان کمک می کند که انتظارات معقولی درباره نتایج داشته باشند. میدوز گفت: «اما کارآفرینان می توانند فرآیندهایی را با یک تصمیم گیری آغاز کنند، چه اهداف روابط عمومی آنها بزرگتر از نظریات، کلیپ های مطبوعاتی، تاییدیه ها یا مشتریان باشد.» او افزود: «این اولویت ها باید در آغاز تعامل مشخص شوند.»


5. میوه های شل شده را بچینید. اگر کلاپ بخواهد در ابتدا هر گونه ظرفیت خارجی ارتباطات را بسازد، آن از طریق رسانه های اجتماعی است. بعد از آن، او ناشران را با مخاطبان کوچک اما کلیدی مورد هدف قرار می دهند. فورتنی ادامه داد: پخش رسانه ها نیاز به رخ داد بلیتز و نظایر آن دارد. او گفت: « شاید 20 ناشر را در یک ماه انتخاب شوند، و بر روی میوه های شل تمرکز کنید: افراد باید به آنچه که به آنها می گویید علاقه مند باشند.» وی افزود: «شما نتایج سریعتری را از آنچه امروز فراخوانی می شود دریافت می کنید.»


4 نباید
1. همانند تازه واردها، در مورد خواسته ها و آنچه تمایل دارید بفروشید، درک نکنید. برای پرهیز از نقاط کور مشترک، فورتنی به موسسان پیشنهاد می کند: تصور کنید که برای اولین بار با کالای شما روبرو می شوند. این مساله می تواند بسیار دشوار شود و شاید نیاز باشد که ماه ها و سال ها برای توسعه اش زمان صرف کرد. فورتنی گفت: «شما درون شرکتتان هستید، درون محصولتان، و اینکه شما نمی توانید نگاهی عینی به عنوان یک مشتری به شرکت تان داشته باشید.»


2. چگونه دام بگذارید: وبسایت شرکت آنچه را که شرکت انجام می دهد را توضیح نمی دهد. برای برنامه ریزی پیام منتظر محصولی بی عیب و نقص نمانید. دیب گفت: « شما به برنامه ای برای پیشبرد اهداف بازاریابی نیاز دارید.» کراس گفت: مفهوم اینکه بسازید و آنها خودشان خواهند آمد، مفهومی بی مسمی است. مهم است که ارتباطات خارجی و بازاریابی را از ابتدا در ذهن داشته باشید.


3. تا زمانی که محصول یا خدمت با شادمانی در دست مشتریان است، او توصیه می کند که تحقیق صنعت شما را پوشش دهد، ساخت روابط انفرادی با نویسندگان یا اثرگذاران و برنامه ریزی در جایی انجام شود که ارتباطات خارجی شروع می شود و رشد می کند. اما همچنین در همان ابتدا یک شرکت روابط عمومی را استخدام نکنید. کراس و کلاپ گفتند: در ابتدای چرخه یک محصول، توصیه ها و بازخوردها- و نه یک کمپین از پیش برنامه ریزی شده- چیزی است که شما نیاز دارید. مادوس گفت: از اینکه تعاملتان را در طولانی مدت قفل کنید در این مرحله خودداری کنید. وقتی فشار روابط عمومی هماهنگ و تضمین شده است، کلاپ پیشنهاد می کند که جویای شرکت های کوچکتر باشید که بتوانید دست را نگاه دارید.


4. غیر واقع گرا نباشید. کلاپ می گوید او به طور اشتباه از کمپین های روابط عمومی به عنوان راهی برای افزایش سرمایه برای توسعه محصول استفاده کرده است. در موارد دیگر، آنها انتظار داشتند کارگردان روابط عمومی آنها زمینه را برای حضور آنها در یک نشریه اصلی فراهم کند. کلاپ گفت: «بسیاری از کارآفرینان انتظارات غیر واقعی از آنچه روابط عمومی می تواند ارائه کند دارند.» موسسان نیاز دارند انتظارات خود را درباره زمان پیروزی واقع بینانه کنند. کندی اشاره کرد یکی از حلقه های کلیدی که در شروع کمپین روابط عمومی با آن مواجه می شود رسیدگی به سوالاتی است که از طریق رسانه های اجتماعی و پیام های کلیدی مطرح می شوند.


منبع مرجع:

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد