درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9846صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 18 فروردین 1393 - 01:54
5 نکته برای یافتن و تعامل با اثرگذاران در روابط عمومی
استیو گلدشتاین - از همه آسان تر این است که بخواهید بر مبنای عادات تان عمل کنید. روزها می آیند و می گذرند و شما ممکن است همان کارهایی که در گذشته در توییتر، فیسبوک، ایمیل و وبلاگ انجام می دادید را ادامه دهید. رفتاری که در شش ماه گذشته موثر به شمار می رفته ممکن است امروز دایره تماس تان را محدود کند و حتی درخشش روابط فعلی تان را از میان ببرد.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استیو گلدشتاین، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- از همه آسان تر این است که بخواهید بر مبنای عادات تان عمل کنید. روزها می آیند و می گذرند و شما ممکن است همان کارهایی که در گذشته در توییتر، فیسبوک، ایمیل و وبلاگ انجام می دادید را ادامه دهید. رفتاری که در شش ماه گذشته موثر به شمار می رفته ممکن است امروز دایره تماس تان را محدود کند و حتی درخشش روابط فعلی تان را از میان ببرد.


دیوید رینگر، کارگردان و پیام رسان انجمن ملی اودوبان، پنج نکته را برای بروز رسانی رویکردتان نسبت به تاثیرگذاران ارائه داده است:
1. گسترش مفهوم اینکه یک اثرگذار چیست. آیا رسانه های بلاگر اثرگذار هستند؟ البته. بنابراین توییت کنندگان، اهالی یوتیوب، فیسبوک بازان، پین کنندگان و اینیستاگرام کننده ها محبوب هستند. اما از کجا متوجه شویم که کدام شکل مهم است؟ راه مشابهی که شما در هر برنامه ارتباطی انجام می دهید- شناسایی مخاطبان هدف، و درک اینکه چگونه می توانید به گونه ای موثر با آنها ارتباط برقرار کنید. این می تواند هم از طریق رسانه ها و استراتژی های پرداخت رسانه ای بدست آید.


2. استفاده از تقویت کننده های جمعیت یا ابزارهای مشابه برای شکل دادن به اینکه کدام اثرگذاران در حال حاضر در تعامل با شما هستند. عشق آنها را بازیابید و آنها را در برنامه روابط عمومی خودتان بسازید.
3. از فهرست توییتر برای سازماندهی گروه های خبرنگاران و تاثیرگذاران استفاده کنید. اگر می توانید فهرستی عمومی تهیه کنید، و شاید حتی بهتر باشد که عنوان «رهبران افکار» را به آن بدهید. چه کسی دوست ندارد که اطلاعاتی را از افرادی بگیرد که او را به عنوان رهبر افکار می شناسند؟


4. مراقب آنچه اثرگذاران نگران آن هستند باشید. قدیمی ترین توصیه روابط عمومی در این کتاب است، درست؟ خوب، رسانه اجتماعی به طور کلی، و توییتر به طور ویژه، نگاهی اجمالی به شما می دهد که در واقع به روح تاثیرگذاران خود پی ببرید. اینکه آنها چه علایقی دارند؟ چه چیز آنها را برش می دهد؟ به چه کسی احترام می گذارند؟ آنها به طور داوطلبانه به شما اطلاعاتی می دهند که متخصصان روابط عمومی در روزهای پیش از اینترنت برای بدست آوردن آن روزهای فراوانی را تلاش می کردند.


5. نام و نام خانوادگی اثرگذاران. اعتبار اثرگذاران برای کارشان، با نام و توییتر در زمان ممکن. این کار برای یک رهبر سازمانی کمکی تلقی می شود که باعث تبادل بیشتر را در رابطه با منابع گزارش انجام می دهد.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/03/28/5-tips-for-finding-and-engaging-with-influencers/?hq_e=el&hq_m=2856071&hq_l=16&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9846/5-نکته-برای-یافتن-و-تعامل-با-اثرگذاران-در-روابط-عمومی



 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد