درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9813صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 9 مرداد 1399 - 01:33
چطور خبرنگاران و متخصصان روابط عمومی می توانند در بازاریابی محتوا کمک کنند
لیز پیت - متخصصان روابط عمومی چیزهای زیادی را روی جدول می آورند. آنها متخصصان ایجاد آگاهی از برند هستند و اگرچه بسیاری از روش های سنتی در حال تغییر هستند، آنها می دانند چطور به سرعت مخاطبان و نیازهای آنها را بشناسند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| لیز پیت- من برای آژانس های روابط‌عمومی، مجلات و شرکت های انرژی کار کرده ام، همه کارهایم به نوعی مرا درگیر نگارش، ویراستاری، تحقیق و مصاحبه کرده است. به هر حال، اگر از من بخواهند که در میان تمام این روش ها، یک روش لذت بخش را برای توسعه فعالیت های کسب و کار نام ببرم، آن روش بازاریابی محتوا خواهد بود. من یکی از اعضای تیم بولداگ سلوشن برای دو ماه بودم و چیزهای زیادی درباره نقش خودم به عنوان یک نویسنده محتوا با توجه به تخصص و تجربه فراوانم در بازاریابی آموختم.

 

یکی از مهمترین مهارت هایی که خبرنگاران دارند توانایی در مواجهه موثر با مواردی است که موعد مقرر دارد. این می تواند برای بازاریابان محتوا مفید باشد چراکه آنها باید یک چرخش سریع بر روی محتوا داشته باشند تا از آن طریق نیازهای مشتری را تمکین کرده و پاسخ گویند، این درحالی است که این نیازها به طور مداوم در حال تغییرند. (به عنوان یک روزنامه نگار که برای صنایع مختلف کار کرده است، من می تواند یک منبع متخصص برای برندهای بیشمار باشم که در محیطی زمانمدار فعالیت هایی را به پیش می برد).

 

روزنامه نگاران با ایجاد و مدیریت تقویم سردبیری آشنا هستند که می تواند استفاده ای عالی در طراحی برنامه های محتوا داشته باشد. بعلاوه، روزنامه نگاران می توانند اقتدار محتوای بازاریابی را افزایش دهند زیرا آنها برای دنبال کردن سبک های گزارش دهی استانداردها آموزش دیده اند و مهارت هایی را در ارجاع دهی به منابع مختلف برای اطمینان از دقت دارند.


متخصصان روابط عمومی چیزهای زیادی را روی جدول می آورند. آنها متخصصان ایجاد آگاهی از برند هستند و اگرچه بسیاری از روش های سنتی در حال تغییر هستند، آنها می دانند چطور به سرعت مخاطبان و نیازهای آنها را بشناسند.

 

مانند روزنامه نگاران، متخصصان روابط عمومی در مدیریت و زمانبندی پروژه های چندگانه از قبیل رویدادها، پوشش مطبوعاتی و مصاحبه ها عالی هستند. همه این مهارت ها را می تواند به گونه ای موثر برای گروه های بازاریابی محتوایی که بدنبال مشارکت در کمپین های رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و غیره هستند به کار برد. علاوه بر این، این مهارت ها نیازمند یک پایه مستحکم از عناصر بنیادین برای قرار دادن برند در معرض نگاه مخاطبان هستند.


بنابراین اگر شما یک پیش زمینه قوی در خبرنگاری یا روابط عمومی دارید و سعی می کنید که وارد حوزه بازاریابی محتوا شوید، در نظر داشته باشید که چگونه مهارت هایی که ذکر شد می توانند برای هر یک از وظایف روزانه یک بازاریاب محتوا به کار برده شوند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد