درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 981صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 تیر 1391 - 08:24
تبلیغات سیاسی غربی در تبلیغات رسانه‌ای
  

معاون تبلیغات سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: رفتار تبلیغی و پروپاگاندایی غربی در تبلیغات شهری، محیطی و رسانه‌ای ما موجود است و نمی‌توانیم منکر این حضور شویم.
 
 علی‏رضا رجبی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در زمینه لزوم تبلیغ و اطلاع‏رسانی دینی اظهار کرد: اگر محتوای این نوع اطلاع‌رسانی در اختیار مردم جهان قرار نگیرد، امپراطوری پوشالی رسانه‌های غربی همه ارزش‌های اسلامی انسان و اجتماعی را در هم می‌کوبد.
 
 وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اصحاب رسانه‌های جهان اسلام فرمودند که "امروز جریان اخبار و تحلیل در جهان به صورت اتوبان یک‌طرفه‌ای از سوی غرب به سوی همه‌ جهان روان است" و بدیهی است که جهان غرب و غیرموحّد در تبلیغ و اطلاع‌رسانی منافع مادی خود را ‌دنبال می‌کند.
 
 معاون تبلیغات سپاه حضرت قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان افزود: در حالی که مبلّغان انقلاب اسلامی تلاش دارند تا مفاهیم دینی، ارزشی و اجتماعی را که دربرگیرنده سعادت دنیوی و اخروی انسان است، تبلیغ کنند.
 
 رجبی بیان کرد: ما باید بپذیریم که در عرصه تئوریک تبلیغات و روابط عمومی از دنیای مادی عقب افتاده‌ایم و متأسفانه مبانی تبلیغات و علوم ارتباطات در شرایط فعلی مبتنی بر تفکر غربی است.
 
 وی تصریح کرد: اگر محتوای تئوریک تبلیغ دینی در مجامع علمی تولید نشود و مورد مطالعه قرار نگیرد، ناگزیر همچنان با این مسئله مواجه هستیم در عرصه‌ تبلیغات نیز باید از همان روش‌های توصیه شده‌ غربی‏ها استفاده کنیم که نتایج آن با تفکر اسلامی دارای تباین است.
 
 معاون تبلیغات سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: حضرت روح‌الله(ره) در بخشی از بیانات خود تأکید کردند که "استقلال و موجودیت هر جامعه از استقلال فرهنگ آن نشأت مى‌گیرد و ساده‌اندیشى است که گمان شود با وابستگى فرهنگى، استقلال در ابعاد دیگر یا یکى از آنها امکان‏پذیر است ... بى‏جهت و من باب اتفاق نیست که هدف اصلى استعمارگران که در رأس تمام اهداف آنان است، هجوم به فرهنگ جوامع زیر سلطه است".
 
 رجبی افزود: بنابراین اگر بناست با رجوع مداوم به مبانی علمی و فرهنگی تبلیغی غرب در جامعه فعالیت شود، نتایج آن از پیش مشخص است و مبلّغان ما پیاده‌نظام رایگان همان امپراطوری فاسد خواهند بود.
 
 معاون تبلیغات سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: رفتار تبلیغی و پروپاگاندایی غربی در تبلیغات شهری، محیطی و رسانه‌ای ما موجود است و نمی‌توانیم منکر این حضور شویم، تبلیغات غلوّآمیز، وسوسه‌گر، اغواکننده، توأم با دروغ و حتی فریب و تهییج احساسات در جامعه وجود دارد و با این اقدامات نمی‌توان ارزش صداقت و راستی را عملاً اثبات و شیرینی آن را درک کرد.
 
 رجبی اضافه کرد: تبلیغ دینی در نگاه خدامحورانه مبتنی بر واقعیات و صادقانه است، در آن غلوّ وجود ندارد، ملموس است و در آن ارزش‌های الهی و انسانی بر همه چیز احاطه داشته و اولویت دارد.
 
 وی تصریح کرد: در تبلیغ دینی منافع فرد فرد جامعه مورد توجه است، البته در تبلیغ دینی، استفاده به‏جا از کلام، بهره‌مندی از لطایف هنری، از قبیل شعر و سرود، بهره‌گیری از رنگ و صداها و نواهای طبیعی جایگاه ویژه‌ای دارد و باید از آنها استفاده کرد.
 
 معاون تبلیغات سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: در تبلیغ دینی، اصل بر هدایت انسان‌ها به سوی حقیقت است و البته "چون که صد آید نود هم پیش ماست"، وقتی منافع همه افراد جامعه و سعادت‏مندی همگان در نظر باشد، این سعادت‏مندی و بهره‌مندی به دنیا نیز سرایت می‌کند و دین‌داران از منافع مادی و دنیوی نیز بهره‌مند خواهند بود و می‌دانیم که این موضوع هرگز منافاتی با نگاه خدامحور ندارد.
 
 رجبی ادامه داد: در تبیین اهمیت تبلیغ و اطلاع‌رسانی همین بس که در روز غدیر، خداوند مهم‌ترین اقدام پیامبر اعظم(ص) را تبلیغ ولایت امام علی(ع) برشمرد و تا جایی برآن تأکید کرد که فرمود "اگر این مأموریت تبلیغ نشده و به مسلمانان اطلاع‌رسانی نشود، رسالت ابلاغ نشده است".
 
 وی افزود: امتیاز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی محتوای آن بوده و این محتوا منبعث از قرآن و اهل بیت(ع) است و جبهه کفر هرگز نتوانسته و نخواهد توانست بر این محتوا تسلط پیدا کند.
 
 معاون تبلیغات سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: بنابراین اگر جبهه حق از همه ابزارهای روز برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی استفاده کند، با توجه به تطابق این محتوا با فطرت و خواست انسان‌ها و صداقت و روشن‏گری ذاتی این تبلیغ، قطعاً در این میدان نیز پیروزی از آن حق‌طلبان خواهد بود.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد