درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9763صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 13 فروردین 1393 - 09:33
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فینالیست کمپین سال برای جایزه پرسیم معرفی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان دهندگان جایزه پریسم فینالیست های تازه معرفی شده کمپین سال روابط عمومی را از میان 36 حوزه که در برنامه جایزه شرکت کرده بودند، معرفی کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان دهندگان جایزه پریسم فینالیست های تازه معرفی شده کمپین سال روابط عمومی را از میان 36 حوزه که در برنامه جایزه شرکت کرده بودند، معرفی کردند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، مریلین واتسون، داور اصلی جوایز پریسم گفت: «کار قضاوت در میان این آثار بسیار دشوار بود.» وی افزود: «این کمپین ها در پانل های تخصصی و جداگانه فهرست شدند و همه آنها آثاری در سطح قابل بودند و آنهایی که برگزیده شدند کمپین هایی بودند که به خوبی بر ارزش افزوده برای مشتری، برنامه ریزی صحیح و اجرای عالی، نتایج بیش از انتظارات و برخی نیز شبیه معجزه بودند.»


وی ادامه داد: آنچه که باعث می شد یک کمپین معمولی به کمپینی ممتاز تبدیل شود نکات استثنایی بود که در آنها وجود داشت و بدون شک بسیاری از شرکت کنندگان موارد بسیار قدرتمندی را معرفی کرده بودند.
 

فینالیست های این جایزه
کمپین ها:

1. کمپین ارائه برگر کینگ در افریقای جنوبی
2. چهره های امید از کی اف سی
3. ارائه مگنوم صورتی و سیاه
4. اسپورتینگ بتسا
 

مشاوره ها
1. اتمسفر کامیونیکیشنز
2. روابط عمومی اوگیلوی در ژوهانسبرگ
3. ارتباطات مارکوس بروستر
4. عالی تر از آنچه ساخته شده
 

مشتریان
1. برگر کینگ افریقای جنوبی
2. کی اف سی افریقای جنوبی
3. او ال ای مگنوم
4. اسپورتینگ بتسا


حامیان مالی این برنامه شامل آفروفلیم، آپرکس مدیا، بلو اپل، چاپ داده برلینگتون، دی دی آی افریکا، رویدادهای دی ام، شیشه های خلاق، منگو، قصر کارتن، پیر فاکتور، سان اینترنشنال و ... بودند.
فینالیست نهایی طی مراسمی در هتل مازلو 6 آوریل 2014 معرفی می شود.


منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/18/111355.html
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد