درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9756صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 12 فروردین 1393 - 18:32
با گسترش روابط عمومی ها می توان به بهبود محیط کسب و کار امیدوار بود
سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی متشکل از 32 شرکت است که در حوزه جی پی اس و کارت هوشمند فعال هستند. به تجربه اثبات شده است که خلاء روابط عمومی در کارها و فعالیت های این سندیکا کاملاً محسوس است و به همین جهت تلاش می کنیم تا با همفکری همکاران در حوزه روابط عمومی بتوانیم با مخاطبین و مشتریان ارتباط کامل تر و نزدیکتری داشته باشیم
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «سید مجتبی حسینی» دبیر سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی در حاشیه نخستین نشست هیأت علمی یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: "با گسترش روابط عمومی ها و ارتباطاتی که بین کارفرمایان و پیمانکاران ایجاد می شود، می توان به بهبود محیط کسب و کار کمک کرد."


وی با اشاره به تأکید رییس جمهور بر قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت:" همانطور که آقای رییس جمهور در برنامه های تبلیغاتی خود مرتباً تکرار می کردند، شاه بیت تبلیغ ایشان از نظر ما استناد و تکیه بر قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار بود که امیدواریم با گسترش روابط عمومی ها و توجه بیشتر به این حوزه هرچه سریعتر بتوانند زمینه های پیاده سازی این قانون را ایجاد کنند."


دبیر سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی، خلاء روابط عمومی در کارها و فعالیت های این سندیکا را مهم تلقی کرد و اظهار داشت:" سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی متشکل از 32 شرکت است که در حوزه جی پی اس و کارت هوشمند فعال هستند. به تجربه اثبات شده است که خلاء روابط عمومی در کارها و فعالیت های این سندیکا کاملاً محسوس است و به همین جهت تلاش می کنیم تا با همفکری همکاران در حوزه روابط عمومی بتوانیم با مخاطبین و مشتریان ارتباط کامل تر و نزدیکتری داشته باشیم." انتهای پیام// مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد