درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:20   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9747صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 11 فروردین 1393 - 12:28
پیش بینی روندهای روابط عمومی در سال 2014
سالانه تحقیقاتی در خصوص گرایش ها و روندهای مختلف و چشم اندازهای رشد اقتصادی در رشته های کلیدی روابط عمومی انجام می شود. به گزارش گروه ترجمه شارا، این گزارش که توسط هولمز تهیه می شود یکی از گزارش های معتبر در این حوزه می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سالانه تحقیقاتی در خصوص گرایش ها و روندهای مختلف و چشم اندازهای رشد اقتصادی در رشته های کلیدی روابط عمومی انجام می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این گزارش که توسط هولمز تهیه می شود یکی از گزارش های معتبر در این حوزه می باشد.


بازاریابی مصرف کننده: شخصی سازی و حریم خصوصی، چالش ها و فرصت هایی را برای بازایابان و مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت.


مالی: نقد مشتری و نظارت یکی از مهارت های جدید دیجیتال به حساب می آید.


تکنولوژی: تکنولوژی در جنبه های مختلف زندگی ما تزریق شده است، اما این ایده که «روابط عمومی تکنولوژیکی» حضور پیدا کند، کمتر محلی از اعراب پیدا کرده است.


دیجیتال: چشم انداز های نوظهوری در حوزه های میان رشته ای مورد نیاز است.


شرکت: رسانه اجتماعی به ارتباطگران شرکت ها کمک می کند که بتوانند نوشته های خود را فعالانه تر منتشر کنند.


برای مطاله گزارش کامل از لینک زیر استفاده کنید:
http://www.holmesreport.com/featurestories-info/14559/2014-PR-Trend-Forecast.aspx#sthash.DI7izPoG.dpuf
منبع: http://www.holmesreport.com/featurestories-info/14559/2014-PR-Trend-Forecast.aspx

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد