شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سالانه تحقیقاتی در خصوص گرایش ها و روندهای مختلف و چشم اندازهای رشد اقتصادی در رشته های کلیدی روابط عمومی انجام می شود.
به گزارش گروه ترجمه شارا، این گزارش که توسط هولمز تهیه می شود یکی از گزارش های معتبر در این حوزه می باشد.
بازاریابی مصرف کننده: شخصی سازی و حریم خصوصی، چالش ها و فرصت هایی را برای بازایابان و مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت.
مالی: نقد مشتری و نظارت یکی از مهارت های جدید دیجیتال به حساب می آید.
تکنولوژی: تکنولوژی در جنبه های مختلف زندگی ما تزریق شده است، اما این ایده که «روابط عمومی تکنولوژیکی» حضور پیدا کند، کمتر محلی از اعراب پیدا کرده است.
دیجیتال: چشم انداز های نوظهوری در حوزه های میان رشته ای مورد نیاز است.
شرکت: رسانه اجتماعی به ارتباطگران شرکت ها کمک می کند که بتوانند نوشته های خود را فعالانه تر منتشر کنند.
برای مطاله گزارش کامل از لینک زیر استفاده کنید:
http://www.holmesreport.com/featurestories-info/14559/2014-PR-Trend-Forecast.aspx#sthash.DI7izPoG.dpuf
منبع: http://www.holmesreport.com/featurestories-info/14559/2014-PR-Trend-Forecast.aspx
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|