درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9732صفحه نخست » یکشنبه، 10 فروردین 1393 - 06:21
آغاز بکار نخستین ارایه دهنده خدمات تلویزیون کابلی درایران
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از ایرنا، این نوع خدمات تلویزیونی تا پایان سال جاری 140 هزار خانواده را در شش استان تحت پوشش قرار می دهد و راه استفاده از آن نیز داشتن اینترنت و یا داشتن یک دستگاه فنی خاص است
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از ایرنا، این نوع خدمات تلویزیونی تا پایان سال جاری 140 هزار خانواده را در شش استان تحت پوشش قرار می دهد و راه استفاده از آن نیز داشتن اینترنت و یا داشتن یک دستگاه فنی خاص است که مستقیم به تلویزیون متصل می شود و با استفاده از این وسایل کاربران قادر خواهند بود به آرشیوی از فیلم ها ، موسیقی ها ، برنامه های تلویزیونی ، فلیم های سینمایی و امکانات دیگر دسترسی داشته باشند.
 
 سامانه آی پی مدیا از خطوط مخابراتی برای انتقال داده های تلویزیونی و نرم افزاری بهره می برد و تمام امکانات رسانه ای را یکجا در اختیار کاربران قرار می دهد .
 
 دسترسی به برنامه ها و مضامین آنلاین و کاربردی (Apps) ، مدیریت زمان ( استفاده از برنامه های آرشیو در هر زمان دلخواه ) ، امکان اتصال رایانه های قابل حمل و تبلت برای استفاده از خدمات ،امکان استفاده رایگان از اینترنت (با امکان اتصال صفحه کلید خارجی) ، آگاهی از دانستنی ها و اطلاعات عمومی وسیع در مورد محتواهایی که از شبکه های سیما پخش می شود، بهره مندی از خدمات عمومی مانند خدمات دولت الکترونیک و پرداخت های آنلاین و استفاده از بازی های رایانه ای از جمله امکانات این شبکه کابلی است.
 
 بی نیاز بودن به تهیه انواع و اقسام تجهیزات رسانه ای ، کاربری آسان و سادگی تنظیمات، امکان پوشش حداکثری کاربران با بسترهای مخابراتی موجود در ایران، سرعت و کیفیت بالای تصاویر و صدای ارسالی و سرویس دهی از طریق تمام بسترهای آی تی به عنوان ویژگی های این خدمات اعلام شده اما هنوز از قیمت اشتراک آن مطلبی منتشر نشده است.
 
 بر اساس اعلام مسوولان اجرایی ، این سامانه امکانات دیگری نیز از جمله ماشین زمان(تماشای دلخواه برنامه های زنده پخش شده در 12 ساعت گذشته) و تبلیغات هدفمند(انتخاب منطقه برای ارائه تبلیغ و کنترل دفعات پخش با توجه به علاقمندی کاربران) را دارا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد