شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لندن- شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین به دنبال استخدام شرکت روابط عمومی برای رهبری تلاش های این شرکت برای ایجاد و حفظ شهرتش است.
به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از هلمز، این شرکت حمل و نقل فهرستی از آژانس ها را که می توانند این خصوص همکاری کنند را تدارک دیده و در مراحل بعدی از این شرکت ها برای ارائه پیشنهادات شان و شرکت در مناقصه دعوت به عمل می آورد.
این اقدام متعاقب تصمیم دولت بریتانیا برای گسترش دامنه فعالیت شرکت حمل و نقل ویرجین تا آوریل 2017 صورت گرفته است. همزمان کمپینی توسط شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین و فیشبرن برای از میان بردن کلیشه های ذهنی گذشته در مورد این شرکت و به منظور جلب نظر مردم تدارک دیده شد که باعث شد این شرکت به جایگاه اولی ارتقاء یابد.
این شرکت به دنبال یک آژانس برای انجام امور عمومی خود نیست بلکه می خواهد تا با توجه به اهداف جدیدی سازمان پیام هایی را برای گسترش و توسعه برند ویرجین تدارک دیده و در زمینه اشاعه این پیام ها شرکت را در زمینه بازاریابی پشتیبانی کند.
به طور خاص، قابل درک است که شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین بدنبال ساخت و حفظ شهرت خود به عنوان یک شرکت مسافرتی مهم می باشد.
در سال گذشته، قطارهای ویرجین تلاش های تبلیغاتی، دیجیتال و مدیریت ارتباط با مشتری خود را از طریق یک کمپین که حدود 7 میلیون پوند برای آن هزینه شده بود به پیش برد. این شرکت در این کمپین قصد داشت که احساسات افراد را نسبت به مسافرت با قطار تغییر دهد. این کار توسط دو شرکت کرو و تی ام دبلیو برنده شد.
منبع: http://www.holmesreport.com/news-info/14747/Virgin-Trains-Looks-For-PR-Firm-To-Help-Build-Reputation.aspx
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|