درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9708صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 7 فروردین 1393 - 19:01
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنج سوال که در خصوص سایت باید بپرسید
ماری شاکلت - به منظور کسب دستاوردهاش شفاف شرکتی، بحثی قانع کننده برای نحوه استفاده و بهره برداری از دارایی های وب نیاز می باشد. در اینجا پنج نکته مورد بررسی قرار می گیرند که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. اگر هرچیزی که شرکت ها از فعالیت های کسب و کار خود آموخته اند، آن این است که آنها نمی توانند به همه آنچه شما نیاز دارید به گونه ای عملیاتی و حتی استراتژیک در یک تفکر ادغام کنند. یکی از حوزه هایی که احتمالا شکاف هایی در آن وجود دارد در بخش وب کسب و کار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ماری شاکلت- به منظور کسب دستاوردهاش شفاف شرکتی، بحثی قانع کننده برای نحوه استفاده و بهره برداری از دارایی های وب نیاز می باشد. در اینجا پنج نکته مورد بررسی قرار می گیرند که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.


اگر هرچیزی که شرکت ها از فعالیت های کسب و کار خود آموخته اند، آن این است که آنها نمی توانند به همه آنچه شما نیاز دارید به گونه ای عملیاتی و حتی استراتژیک در یک تفکر ادغام کنند. یکی از حوزه هایی که احتمالا شکاف هایی در آن وجود دارد در بخش وب کسب و کار است.


نخستین چالش روابط عمومی ممکن است در چارچوب دیوارهای شرکت پایان پذیرد. مدیران ارشد و بخش روابط عمومی، هم در کسب و کار و هم در شرکت های کسب نیاز به رهبری یکپارچه برای توسعه پیامهایی در خصوص نقاطی در کانال های وبی و غیر وبی دارند. صحبت کردن در آن موارد شامل: منافعی که سبب می شود مشتری و سازمان به هم نزدیک شوند کدام است؟ چگونه کسب و کار در جهت شرکت ها مشارکت می کند، و سهامداران چه انتظاری می توانند از ادغام شرکت در آینده داشته باشند؟


اعلامیه شرکت بایستی شفاف باشد و در آن پیش بینی سوالاتی که احتمالا پرسیده می شود شده باشد. در این دوره از تدوین این اطلاعیه ها، یکی از بینش های روابط عمومی ها اغلب جواب می دهد این است که تلاش زیادی را برای نشست هایی را با مطبوعات وبی و غیر وبی و سایر علایق سهامداران صرف کنید. این تلاش در اندازه ای که برای سایت و حضور در رسانه های اجتماعی صرف می کنید نیست. به هر حال، بسیاری از ذینفعان و شرکای علاقه مند اطلاعاتشان را از وب دریافت می کنند. لذا استدلالی قانع کننده وجود دارد که می گوید دارایی های وب باید به اندازه سایر دارایی ها مورد توجه قرار بگیرد به نحوی که افراد بتوانند از عملکرد موثر آن اطمینان حاصل کنند.


مدیران شرکت، بنگاه های استراتژی محصول، و پرسنل روابط عمومی بایستی تلقی از این پنج سوال (حداقل) در خصوص بخش وب در هر شرکتی داشته باشند.
1. چگونه باید وبسایت شرکت پیام خود را بازتولید و یا عنوان تجاری جدیدی برگزیند؟
یک استراتژی معمول این است که برای تغییر مسیر از طریق لینک های بازدید کنندگان از وبسایت شرکت اقدام شود و بازدید کنندگان را از سایت شرکت به برند جدید منتقل کنیم. متاسفانه، این کار می تواند منجر به شکست رابطه میهمانی شود که بدون نیاز به سایت شما منتقل شده است، به خصوص اگر اشاره ای در مورد تغییر نام شرکت در صفحه اصلی ارائه نشده باشد. حداقل باید، بازدیدکنندگان اطلاعیه ای را از شرکت مشاهده کنند که در گزارش مطبوعاتی روابط عمومی به همراه لینک درج شده باشد و یا اطلاعیه ای که کسب و کار جدید شرکت را بیان می کند و می گوید که شما را از این پس چگونه خواهند یافت.


2. چه مراحلی باید برای خروج یک خدمت از وبسایت انجام شود؟
برای یک دوره حداقل چند ماهه، بازدید کنندگان می توانند آدرس وبسایت را از طرق ریدایرکت کردن از سفحه وبسایت اصلی پیدا کنند- اما به همان اندازه مهم است که برنامه ای وجود داشته باشد که دیگر کاربران از صفحه قدیمی وارد سایت نشوند. اگر از بین بردن سایت پیشین ضروری تشخیص داده شد. طرح از میان بردن بایستی شامل حفظ منافع دامنه سایت باشد تا از حضور رقبا جلوگیری کرده و دامنه در جایی در نظر گرفته شود که از آن می توان به عنوان بخش سرگرمی استفاده کرد و در عین حال تاثیر منفی بر برند نداشته باشد.


3. چگونه باید به رسانه های اجتماعی نزدیک شد؟
برای روابط عمومی آسانتر است که یک استراتژی برای کمک به رسانه های سنتی و تحلیل کانال های روابط داشته باشد تا اینکه بخواهید آن را برای رسانه های اجتماعی انجام دهید، که بسیار کمتر قابل پیش بینی است. به همین دلیل رویکرد رسانه های اجتماعی باید بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های اجرایی کسب و کار باشد. رویکرد رسانه های اجتماعی باید ارتباطات فعال را به کانال های رسانه اجتماعی به اندازه پاسخ به موقع در نظر داشته باشد، به خصوص اگر پیام های منفی با توجه به کسب ظاهر می شود.


4. تاثیر فوری بر محتوای وب چیست؟
گزارش خبری و اطلاعیه های شرکت به طور معمول نخستین اخبار یک کسب و کار هستند که در وبسایت شرکت ظاهر می شوند، اما بعد از آن، احتمال دارد که محتوای جدید نیاز به توسعه در خصوص تماس های محصول شرکت های جدید داشته باشد و حتی تغییراتی در محصولات بوجود آید. بازاریابی باید یک نقشه راه تغییر محتوا در جایی که ریشه های فعالیت اولیه کسب وجود دارد داشته باشد.


5. چگونه فرآیندهای مبتنی بر وب تغییرات را جهت می دهند؟
اگر شرکت کسب و کار یک کانال تجارت الکترونیکی دارد، این کانال نیاز دارد که در وب سایت شرکت حضور و مشارکت داشته باشد. این حضور فوری کار برای آی تی و بازاریابی، مدیران فروش، و مدیران محصولی که به طور فعال در تعامل با نرخ گذاری و ساخت محصول و هماهنگی مشغول اند، ضروری است.


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع: http://www.techrepublic.com/article/the-web-side-of-acquisitions-five-questions-you-must-address/

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد