درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:47   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9686صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 4 فروردین 1393 - 21:28
تقویت کسب و کار با بهره گیری از روابط عمومی
در دنیای امروز، اطلاع رسانی در کنار کیفیت خدمات و محصول همه چیز را در بر می گیرد. رقابتی شدید درباره تقریبا تمام بخش ها وجود دارد، در حالی که مصرف کنندگان عموما تصمیم می گیرند برندهایی را خریداری کنند که با نام آنها آشناترند و به آنها اعتماد دارند. به منظور کسب اعتماد مشتریان، شرکت ها به سختی بر استراتژی های بازاریابی تکیه می کنند در عین حال روابط عمومی نیز می تواند در نقش تکیه گاهی مناسب برای جلب اعتماد مشتریان به کار رود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای امروز، اطلاع رسانی در کنار کیفیت خدمات و محصول همه چیز را در بر می گیرد. رقابتی شدید درباره تقریبا تمام بخش ها وجود دارد، در حالی که مصرف کنندگان عموما تصمیم می گیرند برندهایی را خریداری کنند که با نام آنها آشناترند و به آنها اعتماد دارند. به منظور کسب اعتماد مشتریان، شرکت ها به سختی بر استراتژی های بازاریابی تکیه می کنند در عین حال روابط عمومی نیز می تواند در نقش تکیه گاهی مناسب برای جلب اعتماد مشتریان به کار رود.


• روابط عمومی بسیار بیشتر از ترویج صرف است
بر خلاف بازاریابی که بر ترویج محصولات و خدمات شرکت متمرکز است، روابط عمومی در مرحله اول بر ارتباطات با مردم، خریداران بالقوه و رسانه ها تمرکز دارد. متخصصان روابط عمومی با برقراری ارتباط با مردم و ارائه اطلاعات مرتبطدرباره شرکت و البته خدمات و محصولاتش به ترویج کسب و کار کمک می کنند. اما بالاتر از همه این ها، آنها تصویری مثبت از شرکت در میان عموم مردم می سازند و روابطی را با مخاطبان هدف و رسانه ها برقرار می کنند. به به ترتیب آنها به تدریج اعتماد مصرف کنندگان را که پیشتر به آن اشاره کردیم، بدست می آورند و تاثیرات عمده ای در تصمیم گیری های خود برای ارائه کالا و خدمات در مناطقی که به آن دسترسی بیشتری وجود دارد، می گذارند.


• «کنترل خسارت»
در کنار جذب توجه همگانی و کمک به ایجاد حسن شهرت که به طور مستقیم بر فروش اثرگذار است، متخصصان روابط عمومی همچنین نقشی مهم در زمان های بحران بازی می کنند. تصور کنید که یک کارمند خشمگین شروع به انتشار شایعاتی ناخوشایند درباره شرکت شما می کند. اگر شما واکنشی نشان ندهید، عموم مردم داستان پشت این شایعات را نمی دانند و فکر می کنند که این شایعات صحیح هستند. و حتی اگر آنها سخت آن را باور کنند، آنها به یاد خواهند سپرد که قبلا چیز بدی را درباره شرکت شما شنیده اند.


اکنون تصور کنید که مصرف کنندگان می خواهند میان برندی که همیشه درباره آن اخبار خوبی شنیده اند و برند شرکت شما دست به انتخاب بزنند. بیشتر آنها هیچ شانسی را به برند شما نمی دهند و شرکتی را انتخاب می کنند که مورد احترام است. و شما واقعا نمی توانید آنها را سرزنش کنید زیرا شما هم اگر در جایگاه آنها قرار داشتید قطعا چنین کاری را انجام می دادید. بنابراین این ایده خوبی نیست که کنجکاوی های عموم درباره حقیقت را بدون پاسخ رها کنیم و این جایی است که هر متخصص روابط عمومی در آن گام می نهد.


در زمان های بحران مانند وضعیتی پیشتر به آن اشاره شد، شما به شخصی نیاز دارید که به سرعت و کارآمد واکنش نشان دهد تا آسیب ها را به حداقل برسانید. یک متخصص روابط عمومی تنها شخصی است که در شرایط فشار می تواند به سرعت و به خوبی فکر و عمل کند و ارتباط مناسب را با عموم مردم و رسانه ها برقرار سازد.


• بهره برداری از خدمات روابط عمومی
شرکت های بزرگ عموما بخش روابط عمومی خودشان را دارند. این بهترین راه برای استفاده از خدمات روابط عمومی است چراکه متخصصان روابط عمومی می توانند به نیازهای خاص خود به طور مشخص تمرکز کنند. داشتن بخش مجزای روابط عمومی سازمان با متخصصانی تمام وقت برای تمام سازمان ها در تمام اندازه ها بسیار گران تمام می شود. به منظور دریافت منافع حاصل از خدمات روابط عمومی بدون استفاده از بخش روابط عمومی در بدنه سازمان، در شرکت های کوچک و متوسط می توان از شرکت های روابط عمومی و متخصصان آزادکار روابط عمومی با زمان و فعالیت محدود استفاده کرد.


منبع: http://www.ipr.org.uk/how-can-pr-boost-your-business.html
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد