درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9684صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 4 فروردین 1393 - 09:53
انتشار سه لوح فشرده از دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سه لوح فشرده از دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران منتشر شد. به گزارش شارا، این لوح ها شامل روابط عمومی یکپارچه، مراسم افتتاحیه و اهدا جوایز و تصاویر کنفرانس است.
  

انتشار سه لوح فشرده از دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سه لوح فشرده از دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران منتشر شد.

به گزارش شارا، این لوح ها شامل روابط عمومی یکپارچه، مراسم افتتاحیه و اهدا جوایز و تصاویر کنفرانس است.
محتوای این مجموعه عبارتند از:
1. لوح روابط عمومی یکپارچه شامل پنج سخنرانی بشرح زیر است: 

نام سخنران

موضوع سخنرانی

دکتر سعیدرضا عاملی

استاد ارتباطات دانشگاه تهران

روابط عمومی یکپارچه فراگیر و  یکپارچگی همه ظرفیت های اجتماعی و اقتصادی بازار:

وب2، 3، 4 و 5 و تعامل بین امر مادی و معنوی، عینی و ذهنی، نما و بازنمایی، واقعی و مجازی

دکتر شهریار شفیعی

سخنران و متخصص بازاریابی و برندسازی

ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند

دکتر علی اکبر جلالی

 استاد ممتاز دانشگاه علم و صنعت ایران

ابزارهای یکپارچه ارتباطی

برای مدیریت دانش روابط عمومی‏ ها

 

دکتر محمود محمدیان

 دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی

 و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی

آثار تبلیغات یکپارچه بر برند سازمانی

 

دکتر حسن بشیر

دبیرکمیته علمی کنفرانس ودانشیار دانشگاه امام صادق (ع)

جمع بندی کنفرانس

 

 

 

 

 

 

2. لوح دوم شامل موارد زیر است:

سخنرانی دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سخنرانی دکتر محمدمهدی مظاهری رییس کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

سخنرانی مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

سخنرانی دکتر حسن بشیر دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

مراسم افتتاحیه کنفرانس

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان روابط عمومی ایران

 

 

2. لوح سوم شامل تصویر یرگزیده کنفرانس است.

 

 

 علاقمندان برای دریافت این مجموعه می توانند با با دبیرخانه کنفرانس (88617576-88617577-021) تماس حاصل فرمایید.
گفتنی است دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران  در تاریخ های 23 و 24 دی ماه 1392 برگزار شد.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد