درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9680صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 4 فروردین 1393 - 08:34
گروه روابط عمومی جهانی برند شبکه سبک زندگی سفر را بازتعریف می کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ویکی کاریونتسلو- در واقع برای کار یکپارچه در سراسر مرزها برای مشتریان در بخش توریسم تاسیس شد و آژانس هایی که متعلق به شبکه سبک زندگی سفر یک مجموعه کامل خدمات بازاریابی و روابط عمومی را برای مشتریان در صنایع سفر، میهمانداری، انتخاب مقصد سفر، سبک زندگی و صنایع مصرف کننده ارائه می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ویکی کاریونتسلو- در واقع برای کار یکپارچه در سراسر مرزها برای مشتریان در بخش توریسم تاسیس شد و آژانس هایی که متعلق به شبکه سبک زندگی سفر یک مجموعه کامل خدمات بازاریابی و روابط عمومی را برای مشتریان در صنایع سفر، میهمانداری، انتخاب مقصد سفر، سبک زندگی و صنایع مصرف کننده ارائه می دهد.


گروه جهانی روابط عمومی در شبکه سبک زندگی سفر برای انعکاس افکار رهبری و گسترش نمونه کارهای مشتریان در سراسر بخش گردشگری بین المللی و سبک زندگی برند خود را باز تعریف می کند.


در این اقدام برند «شبکه علائم تجاری گردشگری» سابق به «شبکه سبک زندگی سفر (TLN)» تغییر یافت که منعکس کننده شبکه بین المللی از آژانس های مستقل مارکامز می باشد که به طور ثابت بر روی سفر و سبک زندگی در اروپا، ایالات متحده امریکا، اقیانوسیه، آسیا و فراتر از آن کار می کند.


در واقع برای کار یکپارچه در سراسر مرزها برای مشتریان در بخش توریسم تاسیس شد و آژانس هایی که متعلق به شبکه سبک زندگی سفر یک مجموعه کامل خدمات بازاریابی و روابط عمومی را برای مشتریان در صنایع سفر، میهمانداری، انتخاب مقصد سفر، سبک زندگی و صنایع مصرف کننده ارائه می دهد.


موسس شبکه سبک زندگی سفر، هانا کلبر گفت: «شبکه ما طی شش سال گذشته از قدرتی به قدرت دیگر رفته است و ما توانسته ایم با مزایایی دوگانه از یک رویکرد هماهنگ بین المللی با بازار دانش و ارتباط داخلی متخصصان پیشرو را در حوزه سفر و سبک زندگی گردهم بیاوریم».


خانم کلبر افزود: «از ابتدای کارمان به عنوان شبکه ای اروپایی، ما تبدیل به یک فعال واقعی در عرصه جهانی با حضوری قدرتمند در دوازده کشور در سه قاره شدیم.»


«بازتعریف برند ما که اخیرا اتفاق افتاده نشان دهنده تغییر رفتار مصرف کننده و تقاضا در بازار مشتریانی است که به دنبال تخصص های تجربی در هر دو حوزه سفر و سبک زندگی هستند.»


اینکه مشتریان نیازمند بازار بین المللی و همکاری در سراسر یک حوزه کاری هستند یا فقط برای یک کمپین یا پروژه تخصصی به دنبال مشارکت می گردند، شبکه سبک زندگی سفر به طور کامل برای شناسایی و ترتیب خدمات یک آژانس مستقل با تجربه قابل اثبات و دانش فنی بومی موقعیت یافته است و می تواند به مشتریان این اطمینان را بدهد که نتایج دلخواه شان را برایشان به ارمغان می آورد.


منبع: http://www.traveldailynews.com/news/article/59530/global-public-relations-group-rebrands
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد