شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ویکی کاریونتسلو- در واقع برای کار یکپارچه در سراسر مرزها برای مشتریان در بخش توریسم تاسیس شد و آژانس هایی که متعلق به شبکه سبک زندگی سفر یک مجموعه کامل خدمات بازاریابی و روابط عمومی را برای مشتریان در صنایع سفر، میهمانداری، انتخاب مقصد سفر، سبک زندگی و صنایع مصرف کننده ارائه می دهد.
گروه جهانی روابط عمومی در شبکه سبک زندگی سفر برای انعکاس افکار رهبری و گسترش نمونه کارهای مشتریان در سراسر بخش گردشگری بین المللی و سبک زندگی برند خود را باز تعریف می کند.
در این اقدام برند «شبکه علائم تجاری گردشگری» سابق به «شبکه سبک زندگی سفر (TLN)» تغییر یافت که منعکس کننده شبکه بین المللی از آژانس های مستقل مارکامز می باشد که به طور ثابت بر روی سفر و سبک زندگی در اروپا، ایالات متحده امریکا، اقیانوسیه، آسیا و فراتر از آن کار می کند.
در واقع برای کار یکپارچه در سراسر مرزها برای مشتریان در بخش توریسم تاسیس شد و آژانس هایی که متعلق به شبکه سبک زندگی سفر یک مجموعه کامل خدمات بازاریابی و روابط عمومی را برای مشتریان در صنایع سفر، میهمانداری، انتخاب مقصد سفر، سبک زندگی و صنایع مصرف کننده ارائه می دهد.
موسس شبکه سبک زندگی سفر، هانا کلبر گفت: «شبکه ما طی شش سال گذشته از قدرتی به قدرت دیگر رفته است و ما توانسته ایم با مزایایی دوگانه از یک رویکرد هماهنگ بین المللی با بازار دانش و ارتباط داخلی متخصصان پیشرو را در حوزه سفر و سبک زندگی گردهم بیاوریم».
خانم کلبر افزود: «از ابتدای کارمان به عنوان شبکه ای اروپایی، ما تبدیل به یک فعال واقعی در عرصه جهانی با حضوری قدرتمند در دوازده کشور در سه قاره شدیم.»
«بازتعریف برند ما که اخیرا اتفاق افتاده نشان دهنده تغییر رفتار مصرف کننده و تقاضا در بازار مشتریانی است که به دنبال تخصص های تجربی در هر دو حوزه سفر و سبک زندگی هستند.»
اینکه مشتریان نیازمند بازار بین المللی و همکاری در سراسر یک حوزه کاری هستند یا فقط برای یک کمپین یا پروژه تخصصی به دنبال مشارکت می گردند، شبکه سبک زندگی سفر به طور کامل برای شناسایی و ترتیب خدمات یک آژانس مستقل با تجربه قابل اثبات و دانش فنی بومی موقعیت یافته است و می تواند به مشتریان این اطمینان را بدهد که نتایج دلخواه شان را برایشان به ارمغان می آورد.
منبع: http://www.traveldailynews.com/news/article/59530/global-public-relations-group-rebrands
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|