درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9661صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 فروردین 1393 - 06:47
معرفی روابط عمومی‌های برتر فدراسیون‌ها و مجموعه های ورزشی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ناظمی گفت: با ارزیابی صورت گرفته از سوی اعضای کارگروه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی های برتر در 2 بخش عملکرد و سایت در سال 1392 معرفی شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ناظمی گفت: با ارزیابی صورت گرفته از سوی اعضای کارگروه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی های برتر در 2 بخش عملکرد و سایت در سال 1392 معرفی شدند.

به گزارش شارارییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزش به عنوان یک مقوله فراگیر اجتماعی مورد توجه قرار دارد از این رو روابط عمومی ها در حوزه ورزش، نقش خطیر و مهمی در اگاهی بخشی واطلاع رسانی دقیق، درست وبه هنگام دارند.
 
ناظمی با تاکید بر اینکه هدف از این بررسی ها شناسایی مشکلات و ارتقاء جایگاه روابط عمومی های ورزشی است، اظهار داشت: بررسی دقیق وکارشناسانه فدراسیونها و مجموعه های ورزشی توسط کارگروه ارزیابی   از آذرماه سال 92 آغاز و با برگزاری  8 جلسه کارشناسی در 2 بخش عملکرد و سایت های اطلاع رسانی انجام شد. این درحالی است که کارشناسان کارگروه آنجا که نیاز بوده با حضور در محل فدراسیون ها شرایط و فضای روابط عمومی ها را نیز از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.
 
 وی تصریح کرد: بررسی روابط عمومی فدراسیون ها و مجموعه های ورزشی مطابق شاخص هایی که پیش از این به فدراسیونها در دو بخش عملکرد و پایگاه های اطلاع رسانی گردید ، انجام شد.
 
 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه برای ارزیابی،  فدراسیون های ورزشی به  5 گروه و پایگاههای اطلاع رسانی به 4 گروه تقسیم شده اند، گفت : در بخش  عملکرد 26  شاخص و در بخش سایت ها و پایگاه های  اطلاع رسانی 16 شاخص مورد بررسی قرار گرفت.
 
ناظمی با ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی های  فعال در حوزه  ورزش، اظهار داشت: به اعتقاد من در سال گذشته با وجود مشکلات و امکانات محدود روابط عمومی های فدراسیون های و مجموعه های ورزشی  عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کردند.
 
وی ادامه داد : همه فعالان عرصه روابط عمومی افرادی دلسوز هستند و همگی برای انعکاس مطلوب  اخبارمربوط به حوزه فعالیت خود تلاش می کنند که این قابل تقدیر است.
 
رییس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همچنین گفت: انتخاب برترین ها به این معنی نیست که کسانی که نتوانسته اند جایگاهی را احراز کنند عملکرد خوبی نداشته اند بلکه این انتخاب بین بهتر وبهترین ها بوده است.
 
 ناظمی  در ادامه از سال 93 به عنوان سالی  پر کار برای ورزش کشور نام برد و گفت: علاوه بر مسابقات جهانی و قاره ای که بسیاری رشته های ورزشی سال آینده پیش رو دارند، کاروان ورزش ایران نیز در رویدادمهم بازی های آسیایی باید شرکت کند که مطمئنا وظیفه روابط عمومی ها در انعکاس اخبار و فعالیت های حضور تیم های ملی فدراسیونهای مربوطه وظیفه خطیری را برعهده خواهند داشت  و قطعا بخشی از ارزیابی عملکرد آنها در سال آینده منوط به چگونگی فعالیت های آنها در این بخش خواهد بود.
 
 گفتنی است؛ روابط عمومی های برتر در سال 1393 در دوبخش عملکرد و سایت به این شرح معرفی شدند :
 
 بخش عملکرد:
  گروه یک: فوتبال، والیبال، تکواندو
 گروه دو: انجمن های ورزشی، دوومیدانی، شنا
 گروه سه : اسکواش، کبدی، تنیس
 گروه چهار : نابینایان و کم بینایان، گلف، چوگان
 گروه پنج : شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
 
 بخش پایگاه اطلاع رسانی:
 گروه یک : کشتی، معلولین و جانبازان، وزنه برداری
 گروه دو: پزشکی ورزشی، تیروکمان، شطرنج
 گروه سه: کوهنوردی، اسکیت، بولینگ و بیلیارد
گروه چهار: مجموعه ورزشی آزادی
 
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد