درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9640صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 اسفند 1392 - 13:24
عنوان برترین روابط عمومی ورزش به فوتبال رسید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با ارزیابی صورت گرفته از سوی اعضای کارگروه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی های برتر دردو بخش عملکرد و سایت در سال 1392 معرفی شدند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با ارزیابی صورت گرفته از سوی اعضای کارگروه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی های برتر دردو بخش عملکرد و سایت در سال 1392 معرفی شدند

 

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ر ییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه ورزش به عنوان یک مقوله فراگیر اجتماعی مورد توجه قرار دارد از این رو روابط عمومی‌ها در حوزه ورزش، نقش خطیر و مهمی در آگاهی‌بخشی و اطلاع رسانی دقیق، درست و به هنگام دارند.

 

ناظمی با تاکید بر اینکه هدف از این بررسی‌ها شناسایی مشکلات و ارتقاء جایگاه روابط عمومی‌های ورزشی است، اظهار داشت : بررسی دقیق و کارشناسانه فدراسیونها و مجموعه‌های ورزشی توسط کارگروه ارزیابی از آذرماه سال 92 آغاز و با برگزاری 8 جلسه کارشناسی در 2 بخش عملکرد و سایت‌های اطلاع رسانی انجام شد. این درحالی است که کارشناسان کارگروه آنجا که نیاز بوده با حضور در محل فدراسیون‌ها شرایط و فضای روابط عمومی‌ها را نیز از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

 

وی تصریح کرد: بررسی روابط عمومی فدراسیون‌ها و مجموعه‌های ورزشی مطابق شاخص‌هایی که پیش از این به فدراسیونها در دو بخش عملکرد و پایگاه‌های اطلاع رسانی شده بود، انجام شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه برای ارزیابی، فدراسیون‌های ورزشی به 5 گروه و پایگاههای اطلاع رسانی به 4 گروه تقسیم شده‌اند، گفت: در بخش عملکرد 26 شاخص و در بخش سایت‌ها و پایگاه های اطلاع رسانی 16 شاخص مورد بررسی قرار گرفت .

 

ناظمی با ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی‌های فعال در حوزه ورزش، اظهار داشت: به اعتقاد من در سال گذشته با وجود مشکلات و امکانات محدود روابط عمومی‌های فدراسیون‌های و مجموعه‌های ورزشی عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کردند.

 

وی ادامه داد: همه فعالان عرصه روابط عمومی افرادی دلسوز هستند و همگی برای انعکاس مطلوب اخبار مربوط به حوزه فعالیت خود تلاش می‌کنند که این قابل تقدیر است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان همچنین گفت: انتخاب برترین‌ها به این معنی نیست که کسانی که نتوانسته‌اند جایگاهی را احراز کنند عملکرد خوبی نداشته‌اند بلکه این انتخاب بین بهتر و بهترین‌ها بوده است.

 

ناظمی در ادامه از سال 93 به عنوان سالی پر کار برای ورزش کشور نام برد و گفت: علاوه بر مسابقات جهانی و قاره‌ای که بسیاری رشته‌های ورزشی سال آینده پیش‌رو دارند، کاروان ورزش ایران نیز در رویداد مهم بازی‌های آسیایی باید شرکت کند که مطمئنا وظیفه روابط عمومی‌ها در انعکاس اخبار و فعالیت‌های حضور تیم‌های ملی فدراسیونهای مربوطه وظیفه خطیری را برعهده خواهند داشت و قطعا بخشی از ارزیابی عملکرد آنها در سال آینده منوط به چگونگی فعالیت‌های آنها در این بخش خواهد بود .

 

روابط عمومی‌های برتر در سال 1393 در دوبخش عملکرد و سایت به این شرح معرفی شدند:

بخش عملکرد:

گروه یک: فوتبال، والیبال، تکواندو

گروه دو : انجمن های ورزشی ، دوومیدانی ، شنا

گروه سه : اسکواش ، کبدی ، تنیس

گروه چهار : نابینایان و کم بینایان ، گلف ، چوگان

گروه پنج : شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

بخش پایگاه اطلاع رسانی :

گروه یک : کشتی ، معلولین و جانبازان ، وزنه برداری

گروه دو : پزشکی ورزشی ، تیروکمان ، شطرنج

گروه سه : کوهنوردی ، اسکیت ، بولینگ و بیلیارد

گروه چهار : مجموعه ورزشی آزادی

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد