درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 21:00   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9599صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 26 اسفند 1392 - 10:25
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی:
حمایت از نشریات محلی اولویت اصلی می باشد
حمایت از نشریات محلی از اولویت های اصلی استانداری می باشد.
  

حمایت از نشریات محلی اولویت اصلی می باشد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، مصطفی عرب افزود: در راستای حمایت از نشریات محلی این اداره کل خرید 40-50 نسخه از هر چاپ  را در دستور کار خود قرار داده است که اگر این امر سرلوحه کار همه دستگاهها و سایر بخشهای عمومی و غیر دولتی نیز قرار بگیرد می تواند بخشی از مشکلات مالی نشریات را مرتفع نماید.

سرپرست اداره کل روابط عمومی با اشاره به لزوم تامین بخشی از هزینه مطبوعات محلی از طریق چاپ آگهی و رپرتاژ، گفت: انتظار جدی ما از دستگاه‌های اجرایی این است که گزارش عملکرد خود را از طریق مطبوعات محلی به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم از خدمات دولت بیش از پیش مطلع شوند.

وی با تاکید بر اینکه ادارات باید در دادن آگهی و رپرتاژ انصاف و عدالت را رعایت کنند، تصریح کرد: مدیران دستگاههای اجرایی، بانکها و صنایع  باید تقسیم عادلانه آگهی‌ها و رپرتاژها را بین نشریات محلی در دستور کار خود قرار دهند، ضمن اینکه معنی عدالت این نیست که به همه نشریات به یک اندازه کمک شود، بلکه حمایت می بایست براساس شاخص های کیفی و مولد بودن باشد.

عرب با تاکید به اهمیت کیفیت در مطبوعات، گفت: مطبوعات باید تولیدی کار کنند تا اینکه بخواهند همه مطالب خود را از منابع دیگر استفاده کنند که این مهم در بحث خرید مطبوعات و استفاده از آنها تاثیر گذار است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی درخصوص نشست مدیران مسئول و سردبیران مطبوعات با استاندار، بیان کرد: این نشست و مصاحبه مطبوعاتی به صورت فصلی ادامه خواهد یافت و همچنین مصاحبه اختصاصی استاندار نیز از سال آینده به صورت ماهیانه در دستورکار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بازدید از مطبوعات با تاکید استاندار انجام شده است و هر هفته مسائل و مشکلات یک هفته نامه از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد و این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: استانداری مرکزی

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد