درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9582صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 25 اسفند 1392 - 19:30
اعتقادات "خاص" رحمتی باعث منفور شدن او در بین کشورهای عربی شده است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سایت شخصی مهدی رحمتی به مطلبی که یاهو درباره این دروازه‌بان نوشته بود واکنش نشان داد و نوشت اعتقادات "خاص" رحمتی باعث منفور شدن او در بین کشورهای عربی شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سایت شخصی مهدی رحمتی به مطلبی که یاهو درباره این دروازه‌بان نوشته بود واکنش نشان داد و نوشت اعتقادات "خاص" رحمتی باعث منفور شدن او در بین کشورهای عربی شده است.

 

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، پس از اشتباه دروازه‌بان سابق تیم ملی که باعث شکست استقلال ایران برابر الریان قطر شد سایت یاهو مکتوب در گزارشی به این اشتباه اشاره کرده و آن را اشتباهی "خنده‌دار" خواند.

 

پس از این گزارش که بر روی سایت یاهو قرار گرفته بود، وب‌سایت شخصی رحمتی در یادداشتی به قلم مدیر سایت نوشت: "کیست که بازی‌های درخشان سید مهدی رحمتی در لباس تیم ملی کشورمان در مقابل کشورهای عربی را فراموش کند . بازی با امارات ، عربستان، قطر و ... . این زخمی است که آنها از حضور سید مهدی رحمتی در درون دروازه ایران برداشته‌اند. اعتقادات سید مهدی رحمتی که باعث منفور بودن خاص او در کشورهای عربی است. همه ما بعد از تمامی بازی‌های تیم‌های ایرانی که سید دروازه‌بان بوده دیده‌ایم که در انتهای بازی در جلوی دوربین‌ها لباس ورزشی خود را که بر روی آن یا زهرا(س) نقش بسته بوده نمایش داده و اعتقادات خود را باعث موفقیت خود دانسته، حال که فرصتی دست داده است باید با تمام توان به او توهین و عقده گشایی کنند."

 

رحمتی هم در واکنش به این گزارش یاهو گفته است: از این که با اعتقادات خود این افراد را ناراحت و خشمگین کرده خوشحالم و هر چه آنها بیشتر از من متنفر باشند باعث افتخار و خوشحالی بیشتر من است. عزت و ذلت دست خداست، با خواست خودش به اینجا رسیدم و اگر بخواهد بیش از پیش خار چشم دشمنانم خواهم بود و اگر نخواهد تسلیم خواست و صلاح خودش هستم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد