درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9579صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 25 اسفند 1392 - 13:50
شارا/ بررسی رسانه های اجتماعی را متوقف کنید و این یادداشت را بخوانید
نویسنده: استیو گلدشتاین - از زمانی که برای آخرین بار فیسبوک یا توییترتان را چک کرده اید، چقدر می گذرد؟ آیا اکنون در حال چک کردن پیام هایتان هستید؟ این طور نیست. آیا نشده که دوباره برگردید و آن را ببینید؟ عالیست. صبر کن- خوب، و دوباره به چک کردن آنها مشغول شوید.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نویسنده: استیو گلدشتاین، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- از زمانی که برای آخرین بار فیسبوک یا توییترتان را چک کرده اید، چقدر می گذرد؟ آیا اکنون در حال چک کردن پیام هایتان هستید؟ این طور نیست.


آیا نشده که دوباره برگردید و آن را ببینید؟ عالیست. صبر کن- خوب، و دوباره به چک کردن آنها مشغول شوید.


کار با آن فقط در چند ثانیه انجام می شود؟ نگران نباشید، آن عکس نوزاد به هیچ کجا نمی رود. نه گمراهتان می کند، خودنوازی می کند، شخصیتتان را به آزمون می گذارد. من تنها برای مدتی به توجه شما نیاز دارم.


ممکن است این عکس سمت راستی به تمرکز شما کمک کند.

اکنون شما نیازی به فیسبوک ندارید. ما عکس فرزند و توله سگ شما را در اینجا قرار داده ایم. مدت زمانی را اینجا بگذران.


ما برخی مسایل خودمان را بدون کنترل خود رسانه های اجتماعی و تنها از طرق خبرخوان آنها چک می کنیم و ما می دانیم که اولین قدم این است که بپذیریم که مشکلی دارید. متعجب هستیم که چرا جامعه پی آر نیوز در مقابل این مساله قرار گرفته است، بنابراین ما از متخصصان روابط عمومی در خصوص رسانه های اجتماعی و ماهیت آن این سوال را پرسیدیم که: «چند بار در طول روز رسانه اجتماعی خود را چک می کنید؟»


در این یادداشت برخی از پاسخ های ارائه شده، مطرح می شود. ما می توانیم به اتفاق درد اعتیاد را بر طرف کرده و روشنی صبح را به ارمغان بیاوریم. این کاری است که تنها با استفاده از خبرخوان رسانه های اجتماعی انجام می شود.


·        «بین من و مشتریانم، بگذارید شرعا خدمتتان عرض کنم.»
·        «من از اینکه مردم پاسخ مرا به این سوال بدانند می ترسم.»
·        «تعداد آن از حد شمار خارج است.»
·        «3 یا 4 بار در هر ساعت، برای مشتریانم و خودم.»
·        «بهتر است از من بپرسید که در طول هر روز چند بار آن را چک نمی کنم.»
·        «تعداد آن شرم آور است (حتی با توجه به بررسی مرتبط با کسب و کار»
·        «به طور مداوم- صفحه رسانه اجتماعی ام تمام روز باز است»
·        «هر ساعت (حداقل). رسانه اجتماعی نمی خوابد!»
·        «به طور شرم آوری اغلب آن را بررسی می کنم.»
·        «تا امروز... حداقل +50»
·        «من این کار را متوقف نمی کنم.»
·        «مطمئن نیستم اما می دانم که تعدادش خیلی زیاد است.»
·        «من به آن اعتیاد پیدا کرده ام.»
·        «به طور مداوم. حتی همین الان»


بسیار خوب، پس می توانید همین الان به خبرخوان رسانه اجتماعی خود بازگردید و آن را چک کنید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/03/05/stop-checking-social-media-and-read-this-article/?hq_e=el&hq_m=2843451&hq_l=10&hq_v=472ca672b.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد