درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9576صفحه نخست » یکشنبه، 25 اسفند 1392 - 12:13
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس قدرت رهبری انجمن ارتباطات دانمارک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس قدرت رهبری انجمن ارتباطات دانمارک با هدف بهبود عملکرد ارتباطی مدیران برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس قدرت رهبری انجمن ارتباطات دانمارک با هدف بهبود عملکرد ارتباطی مدیران برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، نقش مدیریت در ساخت روابط و کسب نتایج بسیار حیاتی است. و برقراری ارتباطات میان فردی یکی از راه های ایجاد رابطه است. در بهره مندی از قدرت رهبری ضروری است که شما برداشتی از دستاوردهای و نتایج استفاده استراتژیک از ارتباطات برای سازمانی که بخشی از آن هستید داشته باشید. این امر به ویژه بدون توجه به نقش رهبر، مدیر پروژه و متخصص ممکن نیست.


تهدید معمول که در این کنفرانس کوچک به آن پرداخته می شود می تواند اثری مثبت بر عملکرد سازمان از طریق ارتباطات داشته باشد.


فراخوان این کنفرانس در فوریه 2014 منتشر شده و ریاست آن با بریت لیلجا کورساگر و مشاوره هیدی بوس بلدام، کرافت و همکاران است. بریت مصمم است که این کنفرانس باید به گونه ای پیش رود که افراد قدرت مدیریت در ارتباطات را به طور عملی و کاربردی مشاهده کنند. وی که یکی از مدیران برجسته و مدرسان دوره های مدیریت و دانش آموخته دانشگاه آرهوس و در عین حال یکی از اعضای داخلی ارتباطات در وستاس می باشد. هیدی هم سال ها در رهبری در تمام سطوح فعالیت کرده و توانسته تجربه خوبی از چالش های ارتباطات کسب و کار در کشورهای ایالات متحده امریکا، چین شمالی بدست آورد. وی در حال حاضر در ایلیا کار می کند و فعالیت هایی را نیز در بخش ارتباطات در حوزه صنایع غذایی آغاز کرده است. هیدی، کارشناسی ارشد دارد. فعالیت وی در یک شرکت ارتباطات در حوزه مدیریت آماده کرده است. وی در پروژه ها و فرآیندهای مدیریت و راهیابی دوره های آموزشی برگزار می کند.


این کنفرانس به شرکت کنندگان کمک می کند که توان خود را در ارتباطات میان فردی افزایش دهند. همچنین در این کنفرانس نتایج آخرین تحقیقات در خصوص الگوهای ارتباطات که یک تیم را برای دستیابی به کارایی بیشتر توانمند می کنند ارائه می شود. و میزان تاثیر عواملی چون هوش، شخصیت و استعداد در این عرصه مورد ارزیابی قرار می گیرد. در نتیجه به شما گفته می شود که چگونه می توانید به کارکنان و همکاران خود انگیزه کافی را از طریق برقراری ارتباطات میان فردی بدهید.


این کنفرانس یک روزه در اول آوریل 2014 و در Ennova A / S, Daugbjergvej 26 AARHUS C و با هزینه 450 دلار برگزار می شود. آخرین فرصت ثبت نام برای کنفرانس 28 مارس 2014 می باشد.


منبع: http://www.kommunikationsforening.dk/menu/arrangementer/konferencer/ledelseskraft-brug-din-kommunikation-til-at-forbedre-performance

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد