درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9570صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 25 اسفند 1392 - 11:17
روابط عمومی ها توجیه گر عملکرد سازمان های خود هستند
مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شارا: - صدیقه ببران مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها، آنها را سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: "روابط عمومی ها در همه کشورهای جهان به جهت اینکه از ارکان اساسی سازمان ها به شمار می روند، بسیار پر اهمیت هستند. بنابراین می توانیم آنها را به عنوان سرمایه ملی قلمداد کنیم."
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صدیقه ببران مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها، آنها را سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: "روابط عمومی ها در همه کشورهای جهان به جهت اینکه از ارکان اساسی سازمان ها به شمار می روند، بسیار پر اهمیت هستند. بنابراین می توانیم آنها را به عنوان سرمایه ملی قلمداد کنیم."


ببران با بیان اینکه روابط عمومی ها در کشور کارآمد نیستند، گفت:" مشکلی که در حال حاضر اکثر روابط عمومی ها در کشور با آن روبرو هستند، این است که روابط عمومی ها لزوماً کارآمد و مؤثر نیستند. بیشتر این روابط عمومی ها به عنوان کارگزارانی هستند که توجیه گر عملیات سازمانی هستند و بدون توجه به رسالت اساسی که روابط عمومی می تواند داشته باشد، وظیفه توجیه کردن عملیات سازمان های خود را برعهده دارند."


وی افزود: "متأسفانه به همین علت توجیه گر بودن، روابط عمومی ها قطعاً نمی توانند رابطه خوبی با اجتماع و مردم برقرار کنند. روابط عمومی کارآمد و مؤثر روابط عمومی است که بتواند با بدنه اجتماع و سایر رقبا ارتباط لازم را برقرار کند."


مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، مخاطب سنجی درست و بازاریابی خوب را از مزایای روابط عمومی کارآمد دانست و عنوان کرد: "یک روابط عمومی کارآمد باید بازاریابی خوب و مخاطب سنجی درستی در حوزه کاری خود داشته باشد تا بتواند عملکرد خود را ارزیابی کند و به عنوان مشاور و بازوی اصلی سازمان و رییس سازمان باشد و حتی در برخی مواقع به عنوان مشاور در حوزه بحث عملکرد سیاسی سازمان نیز قلمداد شود."
انتهای پیام//
مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد