درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9570صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 25 اسفند 1392 - 11:53
روابط عمومی ها توجیه گر عملکرد سازمان های خود هستند
مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شارا: - صدیقه ببران مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها، آنها را سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: "روابط عمومی ها در همه کشورهای جهان به جهت اینکه از ارکان اساسی سازمان ها به شمار می روند، بسیار پر اهمیت هستند. بنابراین می توانیم آنها را به عنوان سرمایه ملی قلمداد کنیم."
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صدیقه ببران مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها، آنها را سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: "روابط عمومی ها در همه کشورهای جهان به جهت اینکه از ارکان اساسی سازمان ها به شمار می روند، بسیار پر اهمیت هستند. بنابراین می توانیم آنها را به عنوان سرمایه ملی قلمداد کنیم."


ببران با بیان اینکه روابط عمومی ها در کشور کارآمد نیستند، گفت:" مشکلی که در حال حاضر اکثر روابط عمومی ها در کشور با آن روبرو هستند، این است که روابط عمومی ها لزوماً کارآمد و مؤثر نیستند. بیشتر این روابط عمومی ها به عنوان کارگزارانی هستند که توجیه گر عملیات سازمانی هستند و بدون توجه به رسالت اساسی که روابط عمومی می تواند داشته باشد، وظیفه توجیه کردن عملیات سازمان های خود را برعهده دارند."


وی افزود: "متأسفانه به همین علت توجیه گر بودن، روابط عمومی ها قطعاً نمی توانند رابطه خوبی با اجتماع و مردم برقرار کنند. روابط عمومی کارآمد و مؤثر روابط عمومی است که بتواند با بدنه اجتماع و سایر رقبا ارتباط لازم را برقرار کند."


مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، مخاطب سنجی درست و بازاریابی خوب را از مزایای روابط عمومی کارآمد دانست و عنوان کرد: "یک روابط عمومی کارآمد باید بازاریابی خوب و مخاطب سنجی درستی در حوزه کاری خود داشته باشد تا بتواند عملکرد خود را ارزیابی کند و به عنوان مشاور و بازوی اصلی سازمان و رییس سازمان باشد و حتی در برخی مواقع به عنوان مشاور در حوزه بحث عملکرد سیاسی سازمان نیز قلمداد شود."
انتهای پیام//
مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد