درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9535صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 23 اسفند 1392 - 22:30
روابط عمومی در کشور به عنوان یک عنصر تشریفاتی محسوب می شود
«مهناز رونقی» در گفتگوی اختصاصی با شارا - بیشترین مسأله در زمینه روابط عمومی در کشور، بحث جایگاه روابط عمومی است. به این منظور که اگر قرار باشد در مورد وضعیت روابط عمومی در ایران صحبت کنیم، همانطور که بارها به این مسأله اشاره شده است، آنگونه که شایسته روابط عمومی ها است، هنوز جایگاه روابط عمومی در کشور شناخته نشده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «مهناز رونقی» عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شارا با بیان این مطلب، اظهار داشت:"همانطور که می دانیم روابط عمومی با ارتباطات انسانی سر و کار دارد. بنابراین فکر می کنم زنان در این عرصه قابلیت بیشتری دارند. به عنوان یک مدرس زن در این رشته امید دارم که نقش زنان در حوزه روابط عمومی به خصوص در سطح مدیریت خرد و کلان بیشتر دیده شود."


وی افزود: "بیشترین مسأله در زمینه روابط عمومی در کشور، بحث جایگاه روابط عمومی است. به این منظور که اگر قرار باشد در مورد وضعیت روابط عمومی در ایران صحبت کنیم، همانطور که بارها به این مسأله اشاره شده است، آنگونه که شایسته روابط عمومی ها است، هنوز جایگاه روابط عمومی در کشور شناخته نشده است."


عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی شناخت از روابط عمومی ها را در کشور به عنوان یک عنصر تشریفاتی دانست و افزود: "روابط عمومی در کشور بیشتر به عنوان یک عنصر تشریفاتی محسوب می شود و وظایف اصلی خود که در واقع مهندسی افکار و پل ارتباطی بین مدیریت و مردم است و نقش کلیدی در سازمان دارد را نتوانسته به خوبی ایفا کند. سال های سال از زمان شروع کار روابط عمومی در ایران گذشته است، اما ما همچنان درگیر گنجاندن تعریف روابط عمومی در جامعه و مشخص کردن جایگاه آن برای مدیریت سازمان ها هستیم."


وی از دید جامعه دانشگاهی به موضوع جایگاه روابط عمومی در کشور اشاره کرد و گفت: "اگر بخواهیم به این موضوع از دید دانشگاهی و آکادمیک نگاه کنیم، باز به این موضوع می رسیم که به روابط عمومی به عنوان گرایش ارتباطات در این رشته نیز با نگاهی که شایسته آن است دیده نمی شود. .مدرسان و دانشجویان این رشته آنطور که باید در محیط دانشگاهی و اجتماعی ارج و قرب والایی ندارند."


«رونقی» با بیان اینکه منابع علمی در رشته روابط عمومی بسیار محدود است، تصریح کرد: "منابع علمی نیز در این رشته بسیار محدود و قدیمی است و آنچه که وجود دارد به سال های گذشته بر می گردد. ما باید به این نکته توجه و تلاش کنیم که با استفاده از پژوهش های بیشتر در حوزه روابط عمومی منابع علمی جدید خود را متناسب با عصر حاضر گسترش دهیم."


عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز امیدواری از پر رنگ تر شدن نقش زنان در عرصه روابط عمومی، عنوان کرد: انتظار می رود که در دولت جدید توجه بیشتری به جایگاه مدیران روابط عمومی شود و مدیران ارشد نیز به مدیران روابط عمومی توجه بیشتری داشته باشند."
انتهای پیام//
مریم میرعبدالحق

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد