درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9519صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 22 اسفند 1392 - 19:31
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-معرفی انجمن متخصصان ارتباطات فنلاند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان ارتباطات فنلاند سازمانی برای شرکت های حرفه ای و ارتباطگران موسساتی است که هدف آن حمایت از توسعه حرفه ای اعضا و پیشبرد وضعیت ارتباطات در فنلاند است. موسسه حدود 2100 عضو دارد که شامل کارشناسان اطلاعات، مدیران ارتباطات، کارگردانان، کارآفرینان و مشاوران می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  انجمن متخصصان ارتباطات فنلاند سازمانی برای شرکت های حرفه ای و ارتباطگران موسساتی است که هدف آن حمایت از توسعه حرفه ای اعضا و پیشبرد وضعیت ارتباطات در فنلاند است. موسسه حدود 2100 عضو دارد که شامل کارشناسان اطلاعات، مدیران ارتباطات، کارگردانان، کارآفرینان و مشاوران می شود.


ProCom مخفف واژه های «ارتباطگران حرفه ای» است که به اعضای آن بر می گردد و همچنین مفهوم طرفدار ارتباطات که بیانگر هدف انجمن می باشد.


فعالیت های انجمن ارتباطگران حرفه ای در سطح ملی و همکاری با سازمان های محلی ارتباطات در سراسر فنلاند می باشد.


مدیریت انجمن متخصصان ارتباطات فنلاند
بدنه تصمیم گیری های کلان انجمن در نشست سالانه ای که در پاییز برگزار می شود گردهم می آیند. هیئت امنا شامل 10 عضو و یک رئیس می شود که نمایندگی شرکت ها، سازمان ها و هرچیزی که ذیل عنوان ارتباطات فنلاندی قرار می گیرد را بر عهده دارند.


آموزش
انجمن در سال 2004 و با هدف آموزش شرکت ها تاسیس شد. آموزش شرکت ها در 20 برنامه آموزشی کوتاه مدت سازماندهی شد که هر ساله در مسائل و موضوعات مورد علاقه برگزار می شود. همچنین دوره هایی توسط انجمن به صورت ویژه برای سازمان هایی که در خواست می دهند برگزار می شود.


خلاصه ای از تاریخ انجمن متخصصان ارتباطات فنلاند
این انجمن کهن ترین انجمن ارتباطات در اوپا است که ریشه آن به سال 1947 بر می گردد. در گذشته این انجمن به نام ارتباطگر (1947) شناخته می شده است و انجمن مجله کارکنان فنلاندی را در سال 1955 منتشر کرده است. آنها نام دیگری را در سال 1978 برای انجمن انتخاب کردند و آن را به ارتباطات فنلاندی تغییر دادند. نام فعلی آن نیز در سال 2004 به تصویب رسید.


در سال 2012 انجمن 65مین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت و به همین مناسبت کتابی را منتشر کرد که عنوان آن را «یک قرن روابط عمومی در فنلاند» گذاشت که تاریخ کامل روابط عمومی در فنلاند را پوشش می داد. این کتاب جایزه طلایی جهانی را از انجمن امریکایی روابط عمومی برای سال 2012 دریافت کرد.


این کتاب مروری جامع بر توسعه ارتباطات در فنلاند از آغاز قرن 20 تا به امروز را فراهم می کند. تا کنون این کتاب تنها به زبان فنلاندی منتشر شده است.


این مقاله «تاریخ روابط عمومی در فنلاند» از کتاب «یک قرن روابط عمومی در فنلاند» برداشت شده است و یک دیدگاه کلی و موجز را به زبان انگلیسی از جنبه های اصلی تاریخ فنلاند را در خود دارد و ابزاری مفید برای پژوهشگران تاریخ روابط عمومی به حساب می آید.


هیئت امنای انجمن متخصصان ارتباطات فنلاند
در معرفی اعضای هیئت امنای این انجمن، سایت انجمن موارد زیر را گنجانده است:
1. محل کار
2. مدرک تحصیلی
3. جوایز
4. سرگرمی ها و علاقه مندی ها


عکس ها در این بخش با کیفیت و با لبخند همه اعضا گرفته شده است. نکته دیگری که در بررسی اعضا به نظر می رسد درجه علمی آنها می باشد که برای مدیریت کلان بیشتر از درجه تحصیلی تجربه کاری مد نظر بوده و در کمیته های تخصصی رهبری را بر عهده متخصصان با مدارک دکترای تخصصی سپرده اند.


هزینه های تبلیغات برای انجمن در سال 2011
یکی از نقاط بسیار جالب انجمن متخصصان ارتباطات فنلاند، بخش بازاریابی در این انجمن است که بخش درآمدزای آن را تشکیل می دهد. در تبلیغات بخش بازاریابی آمده است: «شما از طریق انجمن می توانید به بیش از 2000 متخصص ارتباطات دسترسی پیدا کنید.» انجمن برای تماس با این 2000 نفر سه کانال ارتباطی معرفی کرده است:
1. خبرنامه های الکترونیکی که هر ماه یک بار منتشر می شود.
2. فصلنامه اطلاع رسانی اعضا به طور چاپی در اختیار آنها قرار می گیرد.
3. مجله های متخصص ارتباطات و ارتباطات که هر سال دو مرتبه منتشر می شود.
 

هزینه های تبلیغات در سال 2011:
1. تبلیغات در خبرنامه الکترونیکی 965 یورو
2. تبلیغ روی جلد فصلنامه (با کاغذ 20 گرمی) 1040 یورو
3. نشریات متخصص ارتباطات و ارتباطات (بسته به شرایط)

زمانبندی برای ارائه تبلیغات
1. برای انتشار در خبرنامه های الکترونیکی (حداکثر) در 15 هر ماه به استثنای ماه ژولای
2. نشریات چاپی دو بار در بهار و دو بار در پاییز منتشر می شوند.

منبع: http://www.procom.fi/
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد