درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9509صفحه نخست » پنجشنبه، 22 اسفند 1392 - 06:39
نقش بازاریابی در پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی
  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توسعه پایداریک هدف نیست،بلکه سفری است به سمت جهانی که دارای محوریت زیست محیطی وبرابری اجتماعی بیشتر است این مقاله به بررسی نقش بازاریابی در سفر جامعه بشری به سمت پایداری می پردازد ب
  

نقش بازاریابی در پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی

 

نویسندگان :

دکتر محمدرضا کریمی
عضو هیأت علمی دانشگاه و دکترای بازاریابی
دانشگاه :علامه طباطبایی
امین گراوند

دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توسعه پایداریک هدف نیست،بلکه سفری است به سمت جهانی که دارای محوریت زیست محیطی وبرابری اجتماعی بیشتر است این مقاله به بررسی نقش بازاریابی در سفر جامعه بشری به سمت پایداری می پردازد برای حرکت در این مسیر لازم است که از دفاع از وضعیت کنونی ویا تلاش برای اصلاح آن دست کشیده و شروع به تغییر شیوه زندگی،تولید و مصرف خود،نماییم توسعه پایدار به معنای رشد نیست،بلکه به دنبال حصول اطمینان از این موضع است که رشد اقتصادی در نهایت به خاطر عواقب آن برای محیط زیست و بحران های اجتماعی ،موجب نابودی خود نشود
این مقاله به بررسی نقش بازاریابی در حرکت جامعه بشری به سمت جهانی پایدار،از طریق آغاز دگرگونی سازی نحوه زندگی،مصرف ما می پردازد

واژگان کلیدی : بازاریابی،بازرایابی پایداری،مسئولیت پذیری اجتماعی

 

 

مقدمه:
تعریف توسعه پایدار:برطرف کردن کردن نیازهای فعلی بدون به خطر انداختن توانایی نسل های آتی در پاسخگویی به نیازهای خود که اشاره دارد به شناسایی وابستگی های متقابل میان محیط زیست طبیعی؛ رفاه اجتماعی بشر؛و فعالیت اقتصادی که بر نیاز به ایجاد و حفظ یک توازن پویا میان این سه عنصر تاکید دارد


اصول کلیدی پایدار
1-نیازها:تمرکز بر نیازها نشاندهنده ی نگرانی در مورد عدالت اجتماعی و اتخاذ یک دیدگاه انسان محور است نه زیست محور, رویکرد انسان محور،یک محیط زیست سالم و پایدار را برای رفاه انسان ضروری می داند و رویکرد زیست محور اساسا به این مورد اشاره دارد که تمام اشکال حیات روی زمین به یک اندازه اهمیت دارند و نباید بشر را برتر از سایر موجودات دانست


2-برابری:با مطرح کردن توزیع عادلانه تر درآمدها و هزینه های توسعه اقتصادی میان کشورها،مناطق و نژاد ها،همگان را باید به توسعه عادلانه دعوت کنیم


3-بین نسلی بودن:این اصلی که مبتنی برآینده نگری است این اطمینان را ایجاد می کنند که نیازهای انسان های موجود طوری توازن پیدا کند که نیازهای نسل های آینده شهروندان،مصرف کنندگان را برآورده شود


4-محیط زیست گرایی جهانی:این اصل محیط زیست را به عنوان یک سیستم فیزیکی جامع پویا وآسیب پذیر می شناسد که توانایی محدودی در تامین منابع برای سیستم های تولیدی و مصرف دارد

 

دریافت فایل کامل مقاله

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد