درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9508صفحه نخست » پنجشنبه، 22 اسفند 1392 - 06:37
بازاریابی محتوا را به درستی اجرا کنید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک روش انجام بازاریابی در اینترنت ، بازاریابی محتوا است که در آن اطلاعات مفید و با هدف اطلاع رسانی و به صورت رایگان به کاربران ارائه می شود. در این مطلب به تجربه ای در انجام این نوع بازاریابی پرداخته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک روش انجام بازاریابی در اینترنت ، بازاریابی محتوا است که در آن اطلاعات مفید و با هدف اطلاع رسانی و به صورت رایگان به کاربران ارائه می شود. در این مطلب به تجربه ای در انجام این نوع بازاریابی پرداخته می شود.

استفاده از این روش بازاریابی در اینترنت بین وب سایت های ایرانی بسیار رواج پیدا کرده است اما بعضی افراد هستند که علیرغم زحمتی که در این مورد می کشند این روش را به درستی اجرا نمی کنند. به عنوان مثال چند روز پیش مطلبی را در وب سایتی دیدم که حاوی تصویری بود که متاسفانه در هیچ مکانی در تصویر ، آدرسی از وب سایت و یا نام برند نمایان نبود. در انجام بازاریابی محتوا به یاد داشته باشید که مطلبی که ایجاد می کنید تا جایی که امکان دارد باید از آن استفاده نمایید. اگر تصویری ایجاد می کنید و در وب سایت و یا وبلاگ خود قرار می دهید باید بدانید که این امکان برای تصویر شما وجود دارد که در موتورهای جستجو ، جستجو شود ، در وب سایت های دیگر مورد استفاده قرار گیرد و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود بنابراین باید تصویری که ایجاد می شود حتی اگر در وب سایت مبدا نیز مشاهده نگردد بتواند ایجاد کننده آن را معرفی کند.


دومین اشتباهی که در انجام بازاریابی محتوا به آن در وب سایت های ایرانی برخورد کرده ام این است که گاها بعضی متن ها طولانی هستند. دو توصیه می توانم در این مورد به شما کنم و آن این است که اولا سعی کنید تا جایی که امکان دارد از متون و تصاویر به صورت ترکیبی استفاده کنید و همچنین متون طولانی را به صورت چندین قسمت تقسیم کنید. مثلا فلان عنوان – قسمت اول ، قسمت دوم و …


در صورتی که مطالب را طولانی و بدون سازماندهی بنویسید خواننده را خسته می کنید و ممکن است که تمام زحمتی که کشیده اید را هدر دهید.


این دو اشتباه رایجی بود که در وب سایت های ایرانی به آن ها برخورد کردم و در این مطلب آن ها را با شما به اشتراک گذاشتم.


امیدوارم که در کسب و کار خود بتوانید از این موارد استفاده کنید.
 

منبع : وبلاگ ۷۰۱۰
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد