درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9495صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 اسفند 1392 - 09:59
گزارش نشست کمیته علمی یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
نخستین نشست کمیته علمی یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با حضور اساتید و مدیران روابط عمومی و به همت مؤسسه کارگزار روابط عمومی و به میزبانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عصر روز دوشنبه 19 اسفند ماه سال جاری در هتل بزرگ ارم برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، نخستین نشست کمیته علمی یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با حضور اساتید و مدیران روابط عمومی و به همت مؤسسه کارگزار روابط عمومی و به میزبانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عصر روز دوشنبه 19 اسفند ماه سال جاری در هتل بزرگ ارم برگزار شد.

 

روابط عمومی ها کلید اصلی هر جامعه

در ابتدای این نشست، «ناصر رزاق منش» مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به این موضوع که سلامت انسان ها در دستان روابط عمومی است، اظهار داشت: معتقد هستم روابط عمومی ها کلید اصلی هر جامعه هستند. امروزه سلامت انسان ها در دستان قدرتمند جامعه روابط عمومی در هر جای دنیا است. هیچ جامعه ای به جز روابط عمومی ها این قدرت را ندارند که بتوانند در جامعه چنین کاری را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه امروزه می توانیم جایگاه خود را در عرصه روابط عمومی به رخ دنیا بکشیم، گفت: عرصه روابط عمومی در سال های گذشته با فراز و نشیب های بسیاری روبرو بوده است. اما خدا را شاکریم که امروز روابط عمومی کشور در جایگاهی قرار دارد که با صبر و هدایت اندیشمندان بزرگ روابط عمومی مقتدر شده است. این جایگاه را مدیون تلاش و زحمات همه کسانی هستیم که در این عرصه با صبر و تحمل بسیار این دوران را پشت سر گذاشته اند. قطعاً امروز می توانیم در حوزه روابط عمومی جایگاه خود را به رخ دنیا بکشیم و این نتیجه تلاش اساتید دانشگاهی، دلسوزان و شیفتگان این عرصه بوده است.

 

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صداقت و درستی را ویژگی جامعه روابط عمومی دانست و تصریح کرد: امروزه به خوبی می توان صداقت و درستی را در جامعه روابط عمومی احساس کرد. این ویژگی که در جامعه روابط عمومی وجود دارد، شاید در صنوف دیگر به این روشنی وجود نداشته باشد.

«ناصر رزاق منش» در پایان ابراز امیدواری کرد که سال 1393 سال همکاری مشترک حوزه ارتباطات و روابط عمومی در رابطه با سلامت انسان ها باشد.

 

رونمایی کتاب روابط عمومی دولتی

در ادامه این نشست «مهدی باقریان» از اساتید و کارگزاران روابط عمومی که به برگزاری دهمین کنفرانس روابط عمومی ایران کمک کردند، تشکر کرد و به معرفی کتاب روابط عمومی دولتی پرداخت.

 وی با بیان اینکه این اولین بار است که کتاب روابط عمومی دولتی در ایران به چاپ رسیده است، گفت: کتاب روابط عمومی دولتی برای اولین بار در ایران به چاپ رسیده و به مدت یکسال بر روی آن کار شده است. کتاب در دو بخش تنظیم شده است که بخش اول آن دارای چهار فصل می باشد که به روابط عمومی دولتی با نگاه علمی پرداخته شده و بخش دوم آن شامل تاریخچه کامل روابط عمومی ایران است.

وی کتاب روابط عمومی دولتی را راهنمای کامل در حوزه روابط عمومی ایران دانست و اظهار کرد: این اولین باری است که به تاریخچه روابط عمومی در ایران به طور کامل و از زوایای مختلف پرداخته شده است. کتاب روابط عمومی دولتی، کتاب کاملی است که می تواند به عنوان راهنمای کامل همراه هر کارگزار روابط عمومی باشد. این کتاب به روابط عمومی در زمان پهلوی اول و دوم، زمان انقلاب و به خصوص دوران پس از جنگ پرداخته است. بر این در این کتاب، توصیه هایی نیز در حوزه روابط عمومی به دولت یازدهم شده است.

 

نقش مهم روابط عمومی در زندگی اجتماعی

در ادامه «دکتر حسن بشیر» دبیر کمیته علمی کنفرانس و عضو هیات علمی دانشگاه معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به هدف از برگزاری این نشست، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست همدلی، همفکری و هم اندیشی کارگزاران روابط عمومی است. روابط عمومی باید نقش مهمی در زندگی اجتماعی داشته باشد و تنها در سازمان ها، ادارات، نوشته ها و آگهی ها خلاصه نشود. بلکه باید در رفتارها، روابط و ارتباطات نیز مشهود باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه کار در حوزه روابط عمومی بسیار دشوار است، افزود: کار در حوزه روابط عمومی با سایر بخش ها متفاوت است و کار در این بخش بسیار دشوار است. همانطور که همه اساتید، کارگزاران و متخصصین روابط عمومی می دانند، جمع آوری نیروهای متخصص در زمینه روابط عمومی کاری سخت است که دوستان توانسته اند در طی سال های متوالی این کار را انجام دهند و مجموعه خوبی از کارگزاران روابط عمومی را تشکیل دهند و ارتباط خوبی بین بخش های مختلف دولتی، خصوصی و دانشگاهیان ایجاد کنند.

 

شایان ذکر است در پایان این مراسم از «کتاب روابط عمومی دولتی» تالیف مهدی باقریان، هادی کمرئی، محد حمدان بن حاجی عدنان توسط اساتید برجسته در حوزه روابط عمومی و ارتباطات رونمایی شد.

 

 

 

 

 

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد