درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 21:41   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9482صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 20 اسفند 1392 - 11:22
4 اشتباه متداول در استفاده روابط عمومی ها از توییتر
نویسنده: بن مورای - توییتر به هیچ وجه یک پلت فرم جدید نیست، هنوز به دلیل برخی دلایل، بسیاری از کارگزاران روابط عمومی – و متخصصان همه حوزه های مرتبط- همچنان به سوء استفاده، سوء برداشت از آن دچار هستند و استفاده کامل را از آن نمی برند. در این نوشتار چهار اشتباه رایج متخصصان روباط عمومی در استفاده از توییتر بیان شده است، و به شما گفته شده که چطور می توانید از آن احتراز کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نویسنده: بن مورای، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- توییتر به هیچ وجه یک پلت فرم جدید نیست، هنوز به دلیل برخی دلایل، بسیاری از کارگزاران روابط عمومی – و متخصصان همه حوزه های مرتبط- همچنان به سوء استفاده، سوء برداشت از آن دچار هستند و استفاده کامل را از آن نمی برند. در این نوشتار چهار اشتباه رایج متخصصان روباط عمومی در استفاده از توییتر بیان شده است، و به شما گفته شده که چطور می توانید از آن احتراز کنید.


1. نقص شخصیت: با مشتریان آنها، شرکای کاری و سایر همکارانی که فعالیت های آنها را دنبال می کنند، بسیاری از کارگزاران روابط عمومی از اینکه مسائل شخصی خود را در توییتر بیاورند می ترسند. با این حال، به طور قطع ممکن است که متخصص باقی کامد و همزمان شخصیت خود را در معرض نمایش گذاشت. در شرکت کوپرکاتز و شرکاء ما به طور پیوسته می گوییم که ترکیب شخصیت هایمان در نگارشمان افزایش می یابد، و این مساله حتی زمان در زمانی که نوشته ما به 140 کارکتر محدود می شود نیز صادق است.


2. حفظ دو اکانت جداگانه: دو حساب جداگانه در توییتر ایجاد کنید- یکی برای امور شخصی و دیگری برای بهره برداری حرفه ای- این کار در سال گذشته قابل قبول بود اما در سال جدید تا حد زیادی زیر سوال رفته است و دلایل خوبی برای جلوگیری از این کار وجود دارد. پس از همه، اگر شما چیزی را به دوست خود در توییتر می گویید و نمی خواهید آن را به همکاران خود بگویید، بهتر است آن را کلا در اینترنت مطرح نکنید.


3. سریع بازی کنید و از دست دادن بازتوییت های دستی: به عنوان یک کاگزار روابط عمومی، ما می دانیم که نمی توانیم تنها به توییت هایی که می نویسیم بسنده کنیم- ما آنها را ساده می کنیم. هرچیزی که علامت گذاری می شود با هدف نگاشته شده است. بدینسان، اگر شما می خواهید یک توییت را به طور دستی بازتوییت کنید (به معنی کپی و پیست کردن یک توییت و اعلام موافقت یا مخالفت با آن)، محتوای آنچه بازتوییت می کنید را تغییر ندهید. یا، اگر نیاز به فضایی برای دلایلتان دارید، حتما از MT استفاده کنید که در آن نشان داده شود که کدام قسمت ها را تغییر داده اید.


4. استفاده ناصحیح از پیام های مستقیم: برای کاربران فعال توییتر- که اکثرا خبرنگاران هستند و همچنین بسیاری از مصرف کنندگان- یک صندوق ورودی پیام های مستقیم توییتر بیشتر از صندوق ایمیل های دریافتی شخصی است. جدای از همه، شما تنها می توانید یک پیام مستقیم به یک کاربر که شما را دنبال می کنید ارسال کنید. بنابراین اگر دوست داریم به یک خبرنگار یا مصرف کننده در توییتر دست یابید، برایشان توییت کنید؛ پیام های مستقیم آنها در صندوق دریافتی هایتان را اسپم نکنید. با پاسخ های دیرتر احتمال بیشتری برای آنفالو کردن شما وجود دارد نسبت به زمانی که پاسخی مثبت می دهید.


به طور طور کامل از مزایای توییتر استفاده کنید و مطمئن باشید که استفاده صحیح از آن بدون شک عملکرد شما را در محل کار بهبود می بخشد. اکنون زمان این فرا رسیده که کارگزاران روابط عمومی استفاده از توییتر را جدی بگیرند.


همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهره مندی روابط عمومی ها از توییتر از وبینار پی آر نیوز که در 14 مارس 2014 ارائه می شود بهره مند شوید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/02/28/4-common-mistakes-pr-pros-make-on-twitter/?hq_e=el&hq_m=2843451&hq_l=7&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9482/4-اشتباه-متداول-در-استفاده-روابط-عمومی-ها-از-توییتر

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد