درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:20   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9475صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 20 اسفند 1392 - 10:12
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:
راه‌اندازی بخش تحقیقات و پژوهش در روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران از راه اندازی بخش تحقیقات و پژوهش در روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران خبر داد.
  

راه‌اندازی بخش تحقیقات و پژوهش در روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، با توسعه روابط عمومی الکترونیک، علاوه بر ارتقای روایتگری و گزارشگری، با رویکردی تحلیلی و تفسیری فصل تازه ای در عرصه روابط عمومی تعلیم و تربیت مازندران می اندیشیم.

به گزارش  ایلنا از ساری، محمودرضا علیزاده گفت: تحلیل و تفسیر فعالیت های ارتباطی حوزه روابط عمومی در پیشبرد فعالیت های آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای دارد.

وی با اشاره به راه اندازی بخش تحقیقات و پژوهش در روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران افزود: از آن جاییکه مخاطبان ما اهالی فرهنگ، علم و پژوهش هستند مقوله های پژوهشی و نظرسنجی و تحلیل محتوا و پیشنهادات کارشناسانه می تواند یاری کند تا یکی از وظایف اصلی ما که آینده نگری است، به نحو شایسته انجام پذیرد، راه اندازی این بخش با حضور صاحب نظران بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

علیزاده با بیان این نکته که سعی می کنیم با توسعه روابط عمومی الکترونیک، علاوه بر ارتقای روایتگری و گزارشگری، به تحلیل و تفسیر اطلاعات و اخبار توجه ویژه داشته باشیم، اظهار داشت: بخش های مختلفی چون انتشارات، تبلیغات، ارتباطات و تحقیقات با برنامه های منسجم، زمینه ارتقای روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران را فراهم خواهند ساخت تا ماموریت های اعتباربخشی در آموزش و پرورش، فرهنگ سازی ارزش ها و آینده نگری را انجام دهند.

 منبع: ایلنا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد