درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:28   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9440صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 18 اسفند 1392 - 10:32
اهمیت روابط عمومی و نقش آن در مدیریت شهری
این داستان می تواند درس خوبی برای روابط عمومی ها در مدیریت شهری باشد. چراکه در صورت عدم فعالیت صحیح واحد روابط عمومی، نه تنها برای شهرت سازمان مفید نیست بلکه لطمات جبران ناپذیری به شهرت آن می زند. چیزی که در شهر لاکلند اتفاق افتاد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چندی پیش در اقدامی پلیس شهر لاکلند در گزارشی مورد نقد گزارشگر قرار گرفت. در این گزارش با عنوان «پلیس لاکلند برای کار روابط عمومی 130 هزار دلار پرداخت»، آمده بود یک مشاور خارجی تقریبا 130 هزار دلار برای پاکسازی افکار عمومی در خصوص رسوایی اداره پلیس لاکلند از آنها دریافت کرد. این مقاله ادامه داده که شهردار داگ توماس این شخص را استخدام نکرده است، چراکه شهرداری بخشی به نام ارتباطات در خود دارد.


نتیجه این گزارش جنجال های رسانه ای بود که اتفاق افتاد و بسیاری از شهروندان لاکلند از پرداخت این مبلغ به یک وکیل که ظاهرا قرار بود از حقوق مردم دفاع کند اظهار تعجب کردند.


در ادامه گزارش های دیگری منتشر شدند که نشان می داد، روابط عمومی می توانسته به جای وکیل مدافع فعالیت های خوبی را برای جلوگیری از این مساله انجام دهد. در ضمن گزارش، مصاحبه هایی انجام شده بود که نشان می داد مسئولین از حقیقت طفره رفته و آن را کتمان می کنند.


یکی از کمیسرهای شهر گفت: «من نمی توانم به خاطر آورم که چه زمانی این کار انجام شده.» اگرچه استخدام این شخص تایید شده است. یکی دیگر از کمیسرها که می گوید: «من کاملا این موضوع را فراموش کرده ام.» دیگری نیز می گوید: «به نظر می رسید این بهترین کاری بود که در آن خصوص می شد، انجام داد.»


یکی از کمیسرها نیز به تلفن های ما پاسخ نداد. شهردار پیشین گفت: «این کار از به هدر رفتن میلیون ها دلار جلوگیری کرد.»


این مساله نهایتا باعث شد که مدیریت شهری لاکلند زیر سوال برود. آنها می گفتند: آنچه بر همگان مسلم است این است که هزینه پرداختی چه میزان بوده است، اکنون زمان آن نیست که بخواهیم بگوییم اعضای بخش ارتباطات شهر چه اندازه حقوق دریافت می کنند، بلکه مبلغ پرداختی به وکیل مدافع برای دفاع از شهر مورد سوال قرار گرفته است.


در واقع هزینه های روابط عمومی در برنامه های شهری و همچنین دریافتی های مسئولین و شرکت های روابط عمومی مورد بحث نبود بلکه بیشتر موضوع به هزینه هایی بر می گشت که به طور کلان به وکلا پرداخت شده بود. و در نتیجه منجر به این سوال می شد که چرا در امور شهری لاکلند هزینه ها در مسیری غیر ضروری هزینه شده اند. نهایتا این داستان نه تنها مدیریت شهر لاکلند را زیر سوال برد، بلکه باعث شد که روابط عمومی و بخش ارتباطات این شهر نیز به خاطر کم کاری و کم توجهی به اهمیت روابط عمومی و نقش آن در مدیریت شهری زیر سوال رود.


این داستان می تواند درس خوبی برای روابط عمومی ها در مدیریت شهری باشد. چراکه در صورت عدم فعالیت صحیح واحد روابط عمومی، نه تنها برای شهرت سازمان مفید نیست بلکه لطمات جبران ناپذیری به شهرت آن می زند. چیزی که در شهر لاکلند اتفاق افتاد.


منبع: http://www.theledger.com/article/20140309/EDIT02/140309234
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9440/اهمیت-روابط-عمومی-و-نقش-آن-در-مدیریت-شهری

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمد صیفی کار
| 1392/12/23 - 15:37 |     0     0     |
سلام از موضوع تقریبا چیزی نفهمیدم . اگر ممکن هست توضیحات تکمیلی ارائه نمایید


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد