درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9422صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 17 اسفند 1392 - 09:56
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-کنفرانس اروپایی بازاریابی LCBR 2014 برگزار می شود
به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس در فراخوان مقاله خود از شرکت کنندگان درخواست کرده تا مقالات خود را از سراسر جهان برای این کنفرانس ارسال کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس اروپایی بازاریابی LCBR 2014 از 7 تا 8 اوت 2014 در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس در فراخوان مقاله خود از شرکت کنندگان درخواست کرده تا مقالات خود را از سراسر جهان برای این کنفرانس ارسال کنند.


این کنفرانس بخش های مقالات آکادمیک را با برنامه های اجتماعی نظیر ناهار برای شبکه شدن، زنگ تفریح برای نوشیدن قهوه، یک سفرتفریحی خارج از محل کنفرانس، و یک برنامه شبانه و یک بوفه موادغذایی از مونیخ و بایرن، ترکیب کرده اند.


خلاصه مقالات بایستی حداکثر تا 5 آوریل 2014 ارسال شود. پورپوزال های ارسالی ممکن می تواند در هر عنوانی مرتبط با بازاریابی و رشته های وابسته (نظیر: تبلیغات، روابط عمومی و...) ارائه شود. این چکیده ها توسط دو نفر بازبینی می شود که در کشورهای مختلفی حضور دارند. در فراخوان کنفرانس از شرکت کنندگان خواسته شده، پیش از ارسال پورپوزال خود برای کسب اطلاعات بیشتر و مشورت از سایت کنفرانس استفاده کنند.


در صورتی که نویسنده مقاله اجازه دهد، مقاله وی در مجموعه مقالات کنفرانس منتشر می شود.


این کنفرانس علاوه بر برنامه های علمی، برنامه ای نیز برای معرفی نیروهای توانمند برای کار در حوزه بازاریابی تدارک دیده است که در ضمن آن نمونه کارهای شرکت ها، افراد و موسسات بازاریابی برای مشاهده در حضور شرکت کنندگان نمایش داده می شود.


این کنفرانس توسط مرکز تحقیقات کسب و کار لوپکن، سازمان یافته است. مقر اصلی آن در آلمان می باشد و هدف آن افزایش همکاری میان کسب وکار ها و دانشگاهیان می باشد.


منبع: http://www.european-marketing-conference.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد