درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9422صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 17 اسفند 1392 - 09:20
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-کنفرانس اروپایی بازاریابی LCBR 2014 برگزار می شود
به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس در فراخوان مقاله خود از شرکت کنندگان درخواست کرده تا مقالات خود را از سراسر جهان برای این کنفرانس ارسال کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس اروپایی بازاریابی LCBR 2014 از 7 تا 8 اوت 2014 در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس در فراخوان مقاله خود از شرکت کنندگان درخواست کرده تا مقالات خود را از سراسر جهان برای این کنفرانس ارسال کنند.


این کنفرانس بخش های مقالات آکادمیک را با برنامه های اجتماعی نظیر ناهار برای شبکه شدن، زنگ تفریح برای نوشیدن قهوه، یک سفرتفریحی خارج از محل کنفرانس، و یک برنامه شبانه و یک بوفه موادغذایی از مونیخ و بایرن، ترکیب کرده اند.


خلاصه مقالات بایستی حداکثر تا 5 آوریل 2014 ارسال شود. پورپوزال های ارسالی ممکن می تواند در هر عنوانی مرتبط با بازاریابی و رشته های وابسته (نظیر: تبلیغات، روابط عمومی و...) ارائه شود. این چکیده ها توسط دو نفر بازبینی می شود که در کشورهای مختلفی حضور دارند. در فراخوان کنفرانس از شرکت کنندگان خواسته شده، پیش از ارسال پورپوزال خود برای کسب اطلاعات بیشتر و مشورت از سایت کنفرانس استفاده کنند.


در صورتی که نویسنده مقاله اجازه دهد، مقاله وی در مجموعه مقالات کنفرانس منتشر می شود.


این کنفرانس علاوه بر برنامه های علمی، برنامه ای نیز برای معرفی نیروهای توانمند برای کار در حوزه بازاریابی تدارک دیده است که در ضمن آن نمونه کارهای شرکت ها، افراد و موسسات بازاریابی برای مشاهده در حضور شرکت کنندگان نمایش داده می شود.


این کنفرانس توسط مرکز تحقیقات کسب و کار لوپکن، سازمان یافته است. مقر اصلی آن در آلمان می باشد و هدف آن افزایش همکاری میان کسب وکار ها و دانشگاهیان می باشد.


منبع: http://www.european-marketing-conference.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد