شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس اروپایی بازاریابی LCBR 2014 از 7 تا 8 اوت 2014 در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود.
به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس در فراخوان مقاله خود از شرکت کنندگان درخواست کرده تا مقالات خود را از سراسر جهان برای این کنفرانس ارسال کنند.
این کنفرانس بخش های مقالات آکادمیک را با برنامه های اجتماعی نظیر ناهار برای شبکه شدن، زنگ تفریح برای نوشیدن قهوه، یک سفرتفریحی خارج از محل کنفرانس، و یک برنامه شبانه و یک بوفه موادغذایی از مونیخ و بایرن، ترکیب کرده اند.
خلاصه مقالات بایستی حداکثر تا 5 آوریل 2014 ارسال شود. پورپوزال های ارسالی ممکن می تواند در هر عنوانی مرتبط با بازاریابی و رشته های وابسته (نظیر: تبلیغات، روابط عمومی و...) ارائه شود. این چکیده ها توسط دو نفر بازبینی می شود که در کشورهای مختلفی حضور دارند. در فراخوان کنفرانس از شرکت کنندگان خواسته شده، پیش از ارسال پورپوزال خود برای کسب اطلاعات بیشتر و مشورت از سایت کنفرانس استفاده کنند.
در صورتی که نویسنده مقاله اجازه دهد، مقاله وی در مجموعه مقالات کنفرانس منتشر می شود.
این کنفرانس علاوه بر برنامه های علمی، برنامه ای نیز برای معرفی نیروهای توانمند برای کار در حوزه بازاریابی تدارک دیده است که در ضمن آن نمونه کارهای شرکت ها، افراد و موسسات بازاریابی برای مشاهده در حضور شرکت کنندگان نمایش داده می شود.
این کنفرانس توسط مرکز تحقیقات کسب و کار لوپکن، سازمان یافته است. مقر اصلی آن در آلمان می باشد و هدف آن افزایش همکاری میان کسب وکار ها و دانشگاهیان می باشد.
منبع: http://www.european-marketing-conference.com/
|