درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 939صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 24 خرداد 1391 - 16:18
نخستین همایش روابط عمومی‌های نمایشگاه‌های کشور در اصفهان برگزار شد
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران، نیز با اشاره به نقش نمایشگاه به عنوان ابزار و عامل یاریگر توسعه صادرات، برگزاری نمایشگاه را عاملی در بسط و گسترش صادرات غیر نفتی و تحقق اهداف صادراتی کشور دانست.
  

امروز 24 خرداد ماه، نخستین همایش روابط عمومی‌های نمایشگاه‌های سراسر کشور در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار شد.
اولین نشست مدیران روابط عمومی های نمایشگاه های بین المللی به میزبانی نمایشگاه بین المللی اصفهان با هدف هم اندیشی درباره ایجاد هماهنگی بین مراکز نمایشگاهی کشور با حضور دکتر مظفر انصاری، رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان برگزار شد.
"انصاری" با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در حفظ برند و هویت نمایشگاه های بین المللی، رعایت استانداردهای نمایشگاهی را توصیه کرد.
وی همچنین رعایت اخلاق حرفه ای در فعالیت های نمایشگاهی را رکنی مهم عنوان کرد.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران، نیز با اشاره به نقش نمایشگاه به عنوان ابزار و عامل یاریگر توسعه صادرات، برگزاری نمایشگاه را عاملی در بسط و گسترش صادرات غیر نفتی و تحقق اهداف صادراتی کشور دانست.
"حمید کارگر" همچنین تصریح کرد: ما معتقدیم که روابط عمومی ها به عنوان جریان سازان خبری و هدایت کنندگان افکار عمومی، نقش مهمی در فرهنگ سازی و بسترسازی برای باور به صادرات غیر نفتی دارند و می توانند به عنوان نقش مهمی برای گردش اطلاعات و رانت زدایی اطلاعاتی ایفا کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: تشکیل چنین نشستی و گرد هم آمدن اصحاب روابط عمومی ها با هدف تعامل و تبادل افکار، نشان از تحول هویتی در روابط عمومی و خروج از کلیشه های سنتی رایج دارد.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران یادآور شد: در فضایی که در حوزه اقتصاد کلان کشور و از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت جایگزینی مشوق های غیر مستقیم صادراتی به جای جوایز مستقیم مورد توجه قرار گرفته است؛ حمایت از فعالیت های نمایشگاهی و بویژه برپایی نمایشگاه های برون مرزی، می تواند در شمار مشوق های غیر مستقیم صادراتی قرار گیرد.
"کارگر" رسیدن به هماهنگی و همفکری در میان روابط عمومی های مجموعه های نمایشگاهی کشور، برای حفظ هویت نمایشگاه ها و دور شدن از آسیب های احتمالی پراکنده کاری و موازی کاری را از دیگر مزیت های برپایی این همایش ها عنوان کرد.
وی همچنین توجه به ارتقای کیفی فعالیت نمایشگاهی به جای توسعه کمی، اطلاع رسانی درباره فعالیت های نمایشگاه های مختلف کشور به صورت هم افزایی با استفاده از توان مجموعه های مختلف نمایشگاه به جای اطلاع رسانی انحصاری را از دیگر مزایا عنوان کرد.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران در پایان، تقویت انجمن نمایشگاهی ایران به عنوان تشکل هماهنگ کننده و محوری، برای روابط عمومی های نمایشگاه های کشور را ضروری دانست و افزود: استفاده بهینه و تقویت محتوای نشریه "صنعت نمایشگاه" به عنوان تنها رسانه مکتوب تخصصی در این حوزه نیز از عوامل موثر در این زمینه است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد