درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 935صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 خرداد 1391 - 13:45
پایان عمر بنگاه‌های اقتصادی با غفلت از روابط عمومی‌ها
  

سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی به دلیل غفلت از روابط عمومی‌ها و حرکت نکردن به سوی بازاریابی به عمر خود پایان داده‌اند.
 
 مظفر انصاری ظهر امروز در همایش روابط عمومی‌های نمایشگاه‌های سراسر کشور گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌تواند عاملی برای پیوند روابط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باشد و کشور‌ها نباید از این نمایشگاه‌ها غافل باشند.
 
 وی با اشاره اینکه روابط عمومی‌های نمایشگاه‌ها یکی از فعال‌ترین حوزه‌ها در کیفی شدن فعالیت نمایشگاه‌ها هستند، اضافه کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند تمام افکار، آثار و فعالیت‌های یک مجموعه را به صورت مناسب و شکیل در جامعه ارائه کنند.
 
 سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: در گذشته جایگاهی برای روابط عمومی‌ها در سطح جامعه وجود نداشته و در حال حاضر نگرش‌های ضعیف موجود در ادارات و سازمان‌ها در مورد روابط عمومی‌ها و نقش آنها تغییر یافته است.
 
 وی با اشاره به اینک تمام این نگرش‌ها و دیدگاه‌ها به نگرش‌های دولتی باز می‌گردد، ادامه داد: در حوزه بنگاه‌های اقتصادی باید خوش فکرترین افراد در حوزه روابط عمومی فعالیت کنند و روابط عمومی‌ها با فعالیت‌های خود می‌توانند نقصان‌ها و کمبود‌های موجود در یک مجموعه را جبران کنند.
 
 انصاری با اشاره به اینکه روابط عمومی به یک دانش تبدیل شده است، تاکید کرد: شاید در گذشته به روابط عمومی تنها به عنوان یک هنر نگاه شده است اما امروز با تغییر دیدگاه‌ها مسئولان و مردم روابط عمومی را همانند یک علم و دانش می‌دانند.
 
 وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها می‌توانند با دانش خود به بخش‌های مختلف یک خوراک فکری ارائه کنند، افزود: روابط عمومی‌ها تنها نباید در فعالیت‌های فرهنگی محصور شوند و روابط عمومی‌ها به عنوان مغز یک مجموعه به شمار می‌روند.
 
 سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: بنگاه‌های اقتصادی در تمام عرصه‌ها به پشتوانه فعالیت روابط عمومی‌ها نیازمند هستند و بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی به دلیل غفلت از روابط عمومی‌ها و حرکت نکردن به سوی بازاریابی به عمر خود پایان داده‌اند.
 
 وی با اشاره به اینکه تبادل فرهنگ و دانش‌های مختلف در نمایشگاه‌ها صورت می‌گیرد، گفت: مسئولان جامعه باید همواره در راستای حفظ برند نمایشگاه‌های بین‌المللی حرکت کنند و بخش عمده‌ای از این وظایف به عهده روابط عمومی‌ها است.
 
 انصاری با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید به عنوان یک بازوی توانمند در کنار صنعت نمایشگاه قرار بگیرند، اظهار داشت: حدود 25 تا 30 نمایشگاه در سطح کشور وجود دارد اما کمبود‌ها و نقصان‌های بسیاری در راستای فعالیت این نمایشگاه‌ها وجود دارد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد