درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9305صفحه نخست » شنبه، 10 اسفند 1392 - 08:58
کارگاه آموزشی خبرنویسی ورزشی و خبرنگاری حرفه ای
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارگاه آموزشی خبرنویسی ورزشی و خبرنگاری حرفه ای با حضور مشاور رسانه ای مقام عالی وزارت کشور در اراک برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارگاه آموزشی خبرنویسی ورزشی و خبرنگاری حرفه ای با حضور مشاور رسانه ای مقام عالی وزارت کشور در اراک برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری پانا، حمید قاسمی، مشاور رسانه ای مقام عالی وزارت کشور در این کارگاه یکروزه گفت: خبرنویسی در ورزش نیازمند کسب یک مهارت ارتباطی است و در چارچوب یک ارتباط فلسفی صورت می گیرد.


وی فلسفه وجودی نوشتن را ارتباط دانست و افزود: ارتباط جزء مهارتهای اساسی زندگی بشمار می رود.


قاسمی بیان کرد: اگر افراد به ویژه خبرنگاران نتوانند با فناوری های اطلاعاتی همراه شوند، در طول مدت زمان کوتاهی از یک نسل باز می مانند.


مشاور رسانه ای مقام عالی وزارت کشور ارتباطات را به سه دسته ی کلامی، غیرکلامی و فراکلامی تقسیم کرد و ادامه داد: ارتباط غیر کلامی یکی از مهمترین نوع ارتباط در کار خبرنگاران محسوب می شود.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای موفق بودن در کار خبر، آموختن انواع تکنیک های مهارتی از جمله، خوب گوش دادن، خوب صحبت کردن و کسب ارتباط غیر کلامی از مواردی است که یک خبرنگار باید به آن دست یابد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در حاشیه بازدید از این کارگاه آموزشی هدف از برگزاری این دوره را کسب اخلاق حرفه ای، نقد منصفانه، پیشنهاد سازنده و شناخت علمی و تخصصی از ورزش در حوزه خبر عنوان کرد.


سعید ملکی افزود: نقد منصفانه در امر خبر یکی از مهمترین مواردی است که خبرنگاران باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.


گفتنی است این کارگاه یکروزه با حضور خبرنگاران استان و روابط عمومی های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک با همکاری سرای روزنامه نگاران استان به نمایندگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.
 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد