درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9296صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 10 اسفند 1392 - 08:03
بهترین روابط عمومی های اینترنتی دانشگاه پیام نور ایران
در صورتی که روابط عمومی بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودش پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی سایت دانشگاه خود خود اعمال کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادل میرشاهی (مشاور سئو پی آر)- جوئل لی دن که همه او را با نام پدر علم سئو پی آر می شناسند، اصولی را برای شناسایی برترین سایت ها در اینترنت مشخص کرده است. این شاخص ها که تعداد زیادی از آنها در نرم افزارهای تخصصی گردآوری شده اند می توانند فعالیت های سایت های مختلف را در دوره های زمانی مشخص ارائه کنند.


بر این اساس، سایت هایی که در این شاخص ها بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، توانسته اند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب کرده و موفقیت بیشتری را در فضای مجازی به دست آورده باشند.


در این نوشتار بر اساس آمارهای بدست آمده از این نرم افزارها، 10روابط عمومی برتر دانشگاه پیام نور کشور را در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه می کنیم. در صورت تمایل می توانید صنف خود را برای ارزیابی به شارا معرفی کنید تا این ارزیابی در مورد صنف شما نیز منتشر شود.


گفتنی است هیچکدام از روابط عمومی های دانشگاه پیام نور درایران نمره کامل سئو پی آر را نمی گیرند و این طبقه بندی صرفا ارزیابی نسبی است.


• 10روابط عمومی برتر دانشگاه پیام نور ایراندر بازه زمانی کوتاه مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. روابط عمومی شعبه مرکز دانشگاه پیام نور
2. روابط عمومی دانشگاه پیام نور مشهد
3. روابط عمومی دانشگاه پیام نور اصفهان
4. روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز
5. روابط عمومی دانشگاه پیام نور کرمان
6. روابط عمومی دانشگاه پیام نور بندر عباس
7. روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قم
8. روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان لرستان
9. روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی
10. روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان

• 10 روابط عمومی برتر دانشگاه پیام نور ایران در بازه زمانی میان مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. روابط عمومی شعبه مرکز دانشگاه پیام نور
2. روابط عمومی دانشگاه پیام نور مشهد
3. روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان
4. روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قم
5. روابط عمومی دانشگاه پیام تبریز
6. روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز
7. روابط عمومی دانشگاه پیام نور کرج
8. روابط عمومی دانشگاه پیام نور اسلامشهر تهران
9. روابط عمومی دانشگاه پیام نور اصفهان
10. روابط عمومی دانشگاه پیام نور بوشهر

• 10روابط عمومی برتر دانشگاه پیام نور ایران در بازه زمانی بلند مدت بر اساس شاخص های سئو پی آر
1. روابط عمومی شعبه مرکزی دانشگاه پیام نور
2. روابط عمومی دانشگاه پیام نور گنبد
3. روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز
4. روابط عمومی دانشگاه پیام نور مشهد
5. روابط عمومی دانشگاه پیام نور یزد
6. روابط عمومی دانشگاه پیام نور همدان
7. روابط عمومی دانشگاه پیام نور ابهر
8. روابط عمومی دانشگاه پیام نور کرمان
9. روابط عمومی دانشگاه پیام نور آذرشهر
10. روابط عمومی دانشگاه پیام نور جلفا


در مقایسه ارائه شده، جامعه آماری از میان تمامروابط عمومی های دانشگاه پیام نورکشور به عمل آمده و کار مقایسه بدون اعمال نظر شخصی و تنها توسط نرم افزارهای سئو پی آر اجرا شده است.


در صورتی که روابط عمومی بخواهند در رده بندی در مقابل رقبای خودش پیشرفت کنند، باید اصول سئو پی آر را که در شارا، مندرج شده، به دقت مطالعه و تغییرات لازم را برای بهینه سازی سایت دانشگاه خود خود اعمال کنند.


گفتنی است که پس از مارس 2012، اعمال سئو بر روی سایت نتایج عکس می دهد و شرکت ها و سازمان ها بایستی به شدت مراقب تبلیغات موسسات سئو برای بهینه سازی سایت هایشان باشند. همچنین در این طبقه بندی مراد از کوتاه مدت فعالیت 2 ماهه سایت، میان مدت فعالیت 4 ماهه و بلند مدت فعالیت 6 الی 10 ماهه سایت است.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
معین خدادادی
| 1392/12/11 - 10:56 |     1     0     |
جناب آقای میرشاهی
در صورت امکان روابط عمومی های ثبت احوال را مورد بررسی قرار دهید.

ناشناس
| 1392/12/13 - 11:01 |     1     0     |
اگر بهترین روابط عمومی برای پیام نور است وای به حال بقیه روابط عمومی ها. پیام نور اصفهان را بررسی کنید متوجه می شوید آمار اشتباه بوده است


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد