درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9270صفحه نخست » جمعه، 9 اسفند 1392 - 07:50
بازاریابی ایمیلی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در بازاریابی ایمیلی تعداد ایمیل های ارسالی یکی از سوالات بحث برانگیز محسوب می شود. در بررسی کلی که انجام شده است این نتیجه به دست آمده که تعداد ایمیل های ارسالی در سال ۲۰۱۳ نسبت به سال ۲۰۱۲ بیشتر شده است. در این مطلب در این مورد بیشتر نوشته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در بازاریابی ایمیلی تعداد ایمیل های ارسالی یکی از سوالات بحث برانگیز محسوب می شود. در بررسی کلی که انجام شده است این نتیجه به دست آمده که تعداد ایمیل های ارسالی در سال ۲۰۱۳ نسبت به سال ۲۰۱۲ بیشتر شده است. در این مطلب در این مورد بیشتر نوشته می شود.
میزان افزایش تعداد ارسال ایمیل ها در سال ۲۰۱۳ نسبت به سال ۲۰۱۲ بسیار قابل توجه است و شاید بتوان دلیل اصلی این افزایش را رو آوردن کسب و کارهای مختلف به استفاده از این روش بازاریابی دانست و این جنبه مثبت قضیه است اما جنبه منفی قضیه این است که کسب و کارهای مختلف تعداد ارسال های ایمیل خود را افزایش داده اند که این امر باعث آزرده خاطری دریافت کنندگان می شود.
 


همچنین در این بررسی نکته جالب دیگری هم بررسی شده است که نشان می دهد آن دسته از کسب و کارهایی که ارسال ایمیل در روزهای پایان هفته دارند نتیجه بهتری می گیرند.
تاثیر این بررسی بر کسب و کار شما چگونه است؟اگر کسب و کار شما کسب و کار B2B است بهتر است که ایمیل های ارسالی را در روزهای کاری ارسال کنید اما در صورتی که کسب و کار شما B2C است بهتر است که ایمیل های خود را در روزهای پایان هفته ارسال کنید. اما شاید در ذهن شما این سوال ایجاد شود که در روزهای تعطیل که امکان ارسال ایمیل وجود ندارد چون شرکت تعطیل است. در جواب شما باید این مطلب را یادآوری کرد که در سیستم های ارسال ایمیل در بازاریابی ایمیلی گزینه ای قرار دارد که می توانید ارسال ایمیل را زمان بندی کنید. مثلا برای روز جمعه و حتی ساعت را نیز می توانید تعیین کنید.
منبع : وبلاگ ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد